خبرگزاری کار ایران

در راستای افزایش مهارت اساتید،کارکنان و دانشجویان؛

اولین دوره مربیگری درجه 3 در سمای زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۳۰۸

معاون دانشگاه آزاد اسلامی در امور سما زنجان، گفت: در راستای افزایش مهارت اساتید، کارکنان و دانشجویان اولین دوره مربیگری درجه 3 سمای زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی و فرهنگی سما زنجان، قنبری، معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای راه‌اندازی آکادمی ورزش سما در رشته‌های مختلف ورزشی و تربیت متخصصین برای این آکادمی در راستای افزایش مهارت اساتید، کارکنان و دانشجویان. اولین دوره مربیگری درجه 3 در سمای زنجان برگزار خواهد شد.

قنبری افزود: با همکاری هیئت‌ ورزش های همگانی استان و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در پیشبرد اهداف سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه مهارت اولین دوره کلاس های تئوری مربیگری درجه 3 با استقبال و ثبت نام بیش از 40 نفر مواجه شد و از 15 تیر ماه این کلاس‌ها به مدت 10 روز برگزار و به قبول شدگان در آزمون پایانی مدرک معتبر مربی گری ارائه خواهد شد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی در امور سما زنجان گفت: گروه تربیت بدنی سمای زنجان با برگزاری کلاس‌های مربیگری و کارگاه های آموزشی تئوری و عملی سعی بر این داشته است تا دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی علاوه بر مدرک تحصیلی دارای مدارک معتبر مهارتی دیگری نیز شوند.

 قنبری در ادامه افزود: تاکنون دوره‌های آموزشی ارزیابی و طراحی رژیم غذایی، حرکات اصلاحی پیشرفته، یادگیری از طریق بازی، کارگاه عملی کوهنوردی، کارگاه شیوه های کاهش وزن اصولی و غیر اصولی برگزار شده و به زودی کارگاه روش‌های ارزیابی ترکیب بدن و کارگاه تعیین و ارزیابی بیشینه برای اساتید و دانشجویان رشته تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

سرپرست آموزش‌های عمومی و مهارتی سما زنجان در پایان خبر داد: با جلسات و رایزنی ها انجام شده با معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان مقدمات لازم برای راه اندازی اولین کلینیک حرکات اصلاحی در سمای زنجان مهیا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز