خبرگزاری کار ایران

تیرانداز:

822 نفر در اولین مرحله آزمون ادواری کسب گواهینامه مهارت در گلستان شرکت کردند

کد خبر : ۷۸۱۲۱

822 نفر در 58 حرفه در اولین مرحله آزمون ادواری کسب گواهینامه مهارت در استان گلستان شرکت کردند.

ایلنا-گرگان:مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان گفت: 822 نفر در 58 حرفه در اولین مرحله آزمون ادواری کسب گواهینامه مهارت در استان شرکت کردند.

به گزارش ایلنا از گرگان،ابوالفضل تیرانداز گفت: این آزمون روز جمعه 10خرداد ماه سال جاری در 10 حوزه امتحانی در سراسر استان و در 58 حرفه برای متقاضیان دریافت گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای برگزار شد. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در ادامه افزود: 822 نفر در این آزمون شرکت داشتند که از این تعداد 175 نفر زنان و 647 نفر نیز آقایان بودند. 
 
وی با اشاره به مراحل اجرای آزمونهای ادواری سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبی و عملی بوده است و متقاضیان پس از آزمون كتبی و كسب نمره قبولی برای شركت در آزمون عملی به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند. 
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان درخصوص شرایط قبولی در آزمون های سنجش مهارت گفت: حد نصاب نمره قبولی در آزمون كتبی 50 از 100 و در آزمون عملی 70 از 100 است كه شرط قبولی نهایی برای دریافت گواهینامه مهارت كسب حداقل نمره معدل 70 از 100 از طریق فرمول 70 ≤(نمره آزمون كتبی × 25 درصد) + (نمره آزمون عملی × 75 درصد) است.
 
تیرانداز پیرامون نحوه اعلام نتایج آزمونهای ادواری سراسری سنجش مهارت گفت: نتایج این آزمونها از طریق پایگاه اطلاع رسانی http://advari.irantvto.ir اعلام می شود كه قبول شدگان مرحله كتبی در آزمون عملی شركت می كنند و در صورت قبولی برای آنان گواهینامه مهارت صادر می شود.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز