خبرگزاری کار ایران

ورزشگاه شاهین بوشهر مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۶۰۳

هیئت مدیره باشگاه شاهین بوشهر، ورزشگاه شهید مهدوی را به عنوان ورزشگاه اول و همچنین ورزشگاه شهید بهشتی به عنوان ورزشگاه دوم تعیین کردند تا در نوزدهمین دوره لیگ برتر میزبان بازیهای این تیم باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ، بعدازظهر روز سه شنبه ۱۱ تیرماه جلسه هیات مدیره باشگاه برگزار و مصوبات زیر حاصل این جلسه بوده است :

در ابتدای جلسه سرپرست باشگاه گزارشی از عملکرد در نقل و انتقالات بازیکنان و کادر فنی را ارائه داد.

برای راه اندازی آکادمی باشگاه که مجوز آن سال گذشته اخذ شده بود و همچنین هزینه های تیمهای پایه بودجه پیشنهادی به مبلغ یک میلیارد تومان تصویب شد.

اساسنامه باشگاه که با تغییراتی به صحن شورا ارسال شده بود ، برای ادامه روند اداری و اجرایی لازم است که توسط شورا به کمیته تطبیق فرمانداری ارسال و پیگبری شود ، زیرا که این مهم یکی از الزامات اخذ مجوز حرفه ای باشگاه از سوی سازمان لیگ به شمار می رود.

پیشنهاد مسعود پالیزدان به عنوان رئیس آکادمی مطرح شد که با اکثریت آراء به تصویب رسید.

ورزشگاه شهید مهدوی به عنوان ورزشگاه اول و همچنین ورزشگاه شهید بهشتی به عنوان ورزشگاه دوم تعیین شد.

 در جلسه که با حضور نمایندگان سازمان لیگ ، مدیر کل اداره ورزش و جوانان ، رئیس و اعضای هیات فوتبال برگزار شد ، مقرر شد تغییر ساختار رختکن ها ، نصب دوربین های مدار بسته و گیت های الکترونیکی ورزشگاه توسط اداره ورزش و جوانان و فروش بلیط الکترونیکی توسط باشگاه شاهین شهرداری انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز