خبرگزاری کار ایران

کشف 15 تن کنسانتره دامی فاقد مجوز بهداشتی در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۲۷۱

۱۵ تن کنسانتره دامی فاقد مجوز بهداشتی در تاکستان توسط کارشناسان اداره دامپزشکی، کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این باره گفت: کارشناسان و بازرسان بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان طی بازدید و بازرسی بهداشتی به عمل آمده از انبار یک از تشکل های دامداری در تاکستان، ۱۵ تن کنسانتره کم تولید و پر تولید گاو شیری را که فاقد مجوز بهداشتی بود کشف کردند.

محمدرضا آذربایجانی تصریح کرد: از آنجا که کنسانتره های مکشوفه فاقد گواهی بهداشتی و خارج از چرخه نظارتی به مکان یاد شده منتقل شده بود و همچنین بسته بندی آن خارج از ضوابط و دستورالعمل های دامپزشکی بود، از نظر این اداره محموله مشکوک و مجهلول الهویه تشخیص داده شد و پس از نمونه برداری، نمونه های اخذ شده به آزمایشگاه مرجع استان ارسال شد.

آذربایجانی تصریح کرد: در راستای پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی و آسیب های اقتصادی و بهداشتی به بهره برداران، با ارجاع موضوع به دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان، دستور توقیف محموله مذکور تا اعلام قطعی نتیجه آزمایش صادر شد.

وی یادآور شد: با توجه به مواد ۱ و بند و ماده ۳ و ماده ۴ قانون سازمان دامپزشکی کشور کنترل بهداشتی همه فرآورده های خام دامی از وظایف سازمان دامپزشکی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز