خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر:

اصفهان آخرین بودجه را در بین کلانشهرهای کشور دارد

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۹۵

انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها را تحت الشعاع قرار داده است، در حال حاضر نسبت به انتخابات شوراها بی تفاوتی می شود بنابراین صدا و سیما و مطبوعات محلی باید در این زمینه وارد شده و در این زمان اصفهان را به صورت ویژه مطرح کنند.

ایلنا: رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از بی توجهی دولت در چند سال گذشته به این شهر، گفت: اصفهان آخرین بودجه را در بین دیگر کلانشهرها دارد بنابراین انتخابات شورا باید در استان اصفهان به صورت پرشور برگزار شود و مردم حضور حداکثری داشته باشند.

به گزارش ایلنا، عباس حاج رسولیها در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اعلام این مطلب، افزود:متاسفانه در چند سال گذشته دولت به اصفهان بی توجهی کرده است بنابراین تا چند سال آینده نیز شهر در انزوای بودجه های عمرانی خواهد بود و به بودجه های دولتی هیچ امیدی نیست.

وی خواستار برگزاری قوی تر انتخابات شورا در اصفهان شد و تصریح کرد: از صدا و سیما درخواست داریم که فقط به انتخابات ریاست جمهوری نپرداخته و انتخابات شوراها را نیز مد نظر داشته باشد این در حالی است که اهمیت انتخابات شوراها کمتر از انتخابات ریاست جمهوری نیست.

رییس شورای شهر با انتقاد از این که انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها را تحت الشعاع قرار داده است، یادآور شد: در حال حاضر نسبت به انتخابات شوراها بی تفاوتی می شود بنابراین صدا و سیما و مطبوعات محلی باید در این زمینه وارد شده و در این زمان اصفهان را به صورت ویژه مطرح کنند.

وی با اشاره به برنامه محور بودن برنامه های مدیریت شهری اصفهان گفت: تا سال ۹۴ تمام برنامه های اصفهان مشخص شده و این امر حاکی از برنامه محور بودن مدیریت شهری اصفهان است، چرا که شهرداری اصفهان دارای بدنه ای قوی با مدیران و برنامه ریزانی توانمند می باشد لذا دولت آینده باید از شورا و شهرداری اصفهان در اداره کشور الگو بگیرد.

حاج رسولیها درباره بودجه امسال نیز بیان داشت: این بودجه در ابتدا ۱۴۱۴ میلیارد تومان بود ولی این بودجه با نظر اعضای شورا به ۱۴۲۴ میلیارد تومان افزایش یافت که این امر حاکی از هماهنگی معاونت برنامه ریزی و شورای اسلامی شهر است لذا اگر کشور بخواهد حرکت کرده و گام های موثری در کشور بردارد باید از این سیستم الگو بگیرد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان که معتقد است با همت مردم می توانیم کم لطفی های دولت را جبران کرده و شهر را به خوبی اداره کنیم، گفت: پیاده راه شدن چهارباغ نیز باید هرچه سریعتر انجام شود این در حالی است که طرح پیاده راه شدن چهارباغ نهادینه شده، شهر رویاها نیز به زودی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت همچنین فاز دوم میدان امام علی(ع) خردادماه به بهره برداری رسیده و امیدواریم نماز عید فطر در این میدان تاریخی برگزار شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر احداث هرچه سریعتر ایستگاه مترو میدان امام حسین(ع) اظهار داشت: مشکلات مالی متروی اصفهان حل شده و دو ماه آینده نیز متر و اصفهان راه اندازی می شود این در حالی است که کلنگ ایستگاه متروی میدان امام حسین(ع) باید هرچه سریعتر زده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز