خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز اتفاق افتاد؛

4 کشته و زخمی در برخورد دو دستگاه خودروی سواری در محور قوچان به درگز

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۶۰۰

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از کشته و زخمی شدن چهار نفر در حادثه برخورد پژو ۲۰۶ و پژو پارس خبر داد.

به گزارش ایلنا از قوچان سعید فکوری پیرامون این حادثه گفت: این حادثه در محور قوچان به درگز، محدوده روستای علی آباد اتفاق افتاد که ۳ مصدوم و یک فوتی داشت .

وی تصریح کرد: در ساعت ۱۰:۴۴ دقیقه امروز عوامل امدادی پایگاه شهید بابا محمد رستمی و شهید کلاهدوز با خودروی آمبولانس و ست نجات به حادثه اعزام شدند که پس از انجام اقدامات رها سازی با خودروی ست نجات و آتش نشانی و انجام خدمات درمانی ۲ مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ و یک مصدوم توسط عوامل پایگاه شهید بابا محمد رستمی به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان جهت مداوای بیشتر انتقال داده شدند و فرد فوتی تحویل عوامل نیرو انتظامی و شهرداری داده شد. 

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان در خصوص جزئیات بیشتر این حادثه افزود : نوع حادثه برخورد رخ به رخ این دو خودرو بود که متاسفانه از سه سر نشین پژو پارس ۲ نفر مصدوم و راننده این خودرو فوت شد و همچنین راننده پژو ۲۰۶ که تنها سرنشین این خودرو بود، دچار مصدومیت شد که بعد از انجام عملیات رها سازی به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز