خبرگزاری کار ایران

مراقب کلاهبرداری با عنوان آژانس‌های مسافرتی و تورهای گردشگری باشید

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۵۰۱

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا گفت: مسافران برای تهیه بلیت به آژانس‌های مسافرتی معتبر مراجعه و از پرداخت هرگونه وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که مدعی اجرای تور با هزینه‌های پایین هستند، خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدرضا اکبری در تشریح این خبر اظهار داشت: افراد سودجو و کلاهبردار با شروع تعطیلات تابستان از موقعیت سوءاستفاده کرده و برای رسیدن به اهداف مجرمانه خود دفاتری را با عنوان دفاتر خدمات گردشگری در سطح شهر اجاره می کنند.

وی افزود: این افراد شیاد با اطلاع رسانی در فضای مجازی، ارسال پیامک های تبلیغاتی، چاپ آگهی در مطبوعات یا سطح شهر، اقدام به تبلیغات فریبنده در خصوص "اعزام مسافران و گردشگران در فصل تابستان به شهرها و کشورهای مختلف از طریق تورهای گردشگری" می کنند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا عنوان کرد: در ادامه شهروندان نیز پس از ثبت نام و پرداخت وجه، نسبت به تهیه بلیت اقدام و پس از مراجعه به فرودگاه یا ایستگاه راه آهن پی به جعلی بودن بلیت ها برده و متوجه می شوند شرکت صادر کننده تعطیل و متهمان متواری شده اند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: مسافران برای تهیه بلیت به مراکز و آژانس های مسافرتی معتبر که مجوز لازم از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارند، مراجعه و از پرداخت هرگونه وجه مالی و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده، مدعی اجرای تور با هزینه های پایین هستند، خودداری کنند و لازم است برای اخذ ویزا شخصاً با ارائه گذرنامه به سفارتخانه ها و مراکز رسمی معتبر مراجعه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز