خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

ما متولی مردم نیستیم؛ باید دست‌شان را در انتخاب باز بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۳۷۵

استاندار فارس گفت: باید به تمام جنبه های فرهنگ، هنر و ادبیات پرداخته شود و برجسته کردن یکی و مغفول ماندن دیگری آسیب است و خودمان را متولی انتخاب کردن مردم ندانیم و دست مردم را برای انتخاب بازبگذاریم تا این فرصت با درایت و همراهی تمام متولیان امر و بویژه مسئولان فرهنگی محقق شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس؛ عنایت الله رحیمی در دیدار با داریوش نویدگویی افزود:سرمایه هر ملتی منابع و ساختار فرهنگی آن ملت است. استاندار فارس در این دیدار با ابراز خرسندی از فرصت ایجاد شده برای دیدار با دو پیشکسوت حوزه فرهنگ، ادب و هنر فارس که از سرآمدان حوزه چاپ و نشر و مطبوعات هستد؛ به این نکته اشاره داشت و گفت: اینگونه نشست های صمیمی را وظیفه خود می دانم و اعتقادم بر این است که سرمایه هر ملتی منابع و ساختار فرهنگی آن ملت است؛ چون ذخایر کانون های زیر زمینی روزی تمام شده و بناها نیز دچار آسیب می شوند، ولی فرهنگ است که همیشه ماندگار و اثرگذار باقی می ماند.

رحیمی افزود: عمیق‌ترین اثرگذاری را کارهای فرهنگی دارد و اهالی فرهنگ، ادب و هنر عاملان و ایجاد کننده‌ها و نشر دهندگان این حوزه هستند و بر همه ما وظیفه هست تا زحمات آنها را پاس بداریم و باید بدانیم که قدردانی از این بزرگان، ارج نهادن به فرهنگ و ادب این سرزمین محسوب می شود که استان فارس نیز جز غنی ترینش است و امیدواریم تا آیندگان نیز این سرمایه های ارزشمند؛ چه آنهایی که هستند و چه آنهایی که امروز نیستند و در آینده به این جمع خواهند پیوست را پاس بدارند و آرزو دارم تا همه حضور داشته باشند و جاه جلال آنها همیشه رو به شکوفایی قرار گیرد.

استاندار فارس در پایان با بازدید از آثار و نمونه های یک عمر انتشارات و تقدیر از داریوش نوید گویی به عنوان ناشر برتر کشوری و صاحب موزه قرآنی گفت: خودمان را متولی انتخاب کردن مردم ندانیم و دست مردم را برای انتخاب بازبگذاریم تا این فرصت با درایت و همراهی تمام متولیان امر و بویژه مسئولان فرهنگی محقق شود.  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز