خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان در آیین رونمایی از پل امام حسن مجتبی:

همراهی و مدیریت یکپارچه استان، موجب پیشرفت پروژه‌های شهری شده است

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۵۹۹

شهردار زنجان، همراهی و مدیریت یکپارچه استان، اعضای شورای شهر و دستگاه‌های اجرایی را موجب روند پیشرفت پروژه‌های شهری در این استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مسیح الله معصومی شهردار زنجان امروز در آیین رونمایی از پل امام حسن مجتبی(ع) با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و مسئولان کشوری و استانی، با اشاره به حدود یک ساله و نیمه فعالیت‌های شهردار زنجان در این شهر اظهار داشت: در صدد تعریف افق های روشن آبادانی و عمران شهری در راستای حفظ حقوق شهروندی در شهر زنجان بوده و هستیم.

شهردار زنجان، با بیان اینکه مجموعه شهرداری زنجان، با تمام توان در راستای ایجاد همدلی و آبادانی شهر و حقوق شهروندی در تلاش است، تا از پروژه های تعریف شده با محوریت انسانی فرهنگی بوِیژه در هسته مرکزی شهر بهره برداری شود، تاکید کرد: بروز کردن حقوق و افزایش بودجه‌های شهرداری زنجان نشان از تلاش این مجموعه در طی این مدت داشته است.

شهردار زنجان، با اشاره به پیگیری مسئولان در راستای افزایش مناطق شهری زنجان به چهار منطقه شهری و نوسازی اتوبوسرانی و وسائط نقلیه درون شهری و اصلاح شبکه اتوبوسرانی، تصریح کرد: همراهی و مدیریت عالی استان و اعضای شورای شهر و دستگاههای اجرایی موجب روند پیشرفت پروژ های شهری یکی پس از دیگری در این مدت بوده است.

معصومی، با اشاره به قول وعده افتتاح یکساله این پل با ایجاد زیر ساخت‌های به روز طبق استاندارهای ملی و بین المللی و عمل به تعهدات زمان بندی انجام شده در این امر مهم، گفت: در افتتاح این پل از توان نیروهای بومی برای اولین بار به نحو مطلوب استفاده شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه در ساخت این پروژه از تکنولوزی‌های به روز استفاده شده است، گفت: وعده اتمام یکساله پل به مردم شهر تحقق یافت.

 رئیس شورای شهر زنجان در ادامه این مراسم با اشاره به زمان زود هنگام این پل به هنگام تصریح کرد: بازگشت اعتماد مردم به مجموعه مدیرت شهری از جمله اهداف در این مهم بوده است.

اسماعیل دویران ، با بیان اینکه پشتیبانی و حمایت مردم از مسئولان اصل انطباق و یکپارچگی است، ادامه داد: مشکل یکپارچگی مدیریتی در شهر داریم.

وی، با اشاره به ورود سیاستهای تک روی و حزبی در حوزه مدیریت شهری، اضافه کرد: همدلی در اجرای پروژه‌های شهری بدور از سیاست‌های حزبی بوده است و پروژه های شهری به خوبی در حال اجرا است.

رئیس شورای شهر مجموعه شهرداری را بازوی قوی در اجرای پروژه های تعریف شده شهری برشمرد و گفت: این پل باعث بالابردن رتبه مهندسین بومی شهر زنجان شده است.

دویران،  با اشاره به تقدیر از پیمانکار این پروژه با ساخت بروز و ایجاد زیرساختهای مناسب شهری، افزود: همه ستگاههای اجرایی ونهاد های نقش عمده ای با ایجاد زیرساخت مناسب در خور مردم شهر دراین پروژه داشتند.

وی، همکاری مسئولین استان و مجموعه شهرداری را بعنوان یاوران  شورای شهر برشمرد و گفت: پروژه های موفق و ناموفق همکاری و تعامل دستگاههای اجرایی را می طلبد.

وی، در پایان  میزان یکپارچگی مدیریت شهری را قابل قبول عنوان کرد و گفت: در حال حرکت به سمت این مهم به صورت ایده ال هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز