خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

وزارت نیرو توجه مضاعفی به پروژه‌های در دست اجرای لرستان داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۵۲۱

استاندار لرستان گفت: وزارت نیرو توجه مضاعفی به پروژه‌های در دست اجرای لرستان داشته باشد.

به گزارش‌خبرگزاری ایلنا از لرستان، سیدموسی خادمی در مراسم کلنگ‌زنی فاز اول پروژه آبرسانی به 34 روستای متاثر از طرح قمرود که با حضور وزیر نیرو انجام گرفت، اظهار داشت: دولت با تمام محدودیت‌ها و مشکلاتی که دارد توجه به کار عمرانی، اقتصادی، رفاه مردم و توسعه در روستاها را فراموش نکرده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و منابعی که این مناطق دارند دور از عقل و تدبیر است که با این همه ظرفیت که حتی آب برخی مناطق دیگر کشور از این مناطق تامین می‌شود به خاطر عدم دسترسی به آب، روستاهای آن از سکنه خالی شود. بنابر این در صورتی که در این منطقه کسی به دلیل عدم دسترسی به آب ناچار به کوچ و مهاجرت شود ما خود را مقصر می‌دانیم.

استاندار لرستان به تلاش دولت تلاش برای دسترسی پایدار به آب شیرین و بهداشتی اشاره کرد و گفت: دولت برای تامین آب مناسب و کافی برای فعالیت‌های کشاورزی و اقتصادی در این مناطق در تلاش است.

وی تصریح کرد: از آنجا که این مناطق مولد و تولید‌کننده‌اند یکی از اهداف دولت در این مناطق فراهم کردن آب، برق،گاز، جاده و سایر زیرساخت‌هاست.

خادمی خاطرنشان کرد: امیدواریم وزارت نیرو توجه مضاعفی به پروژه‌های در دست اجرای این وزارتخانه در لرستان داشته باشد.

انتهای پیام/
مریم شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز