خبرگزاری کار ایران

دو روی سکه‌ آبی‌ها؛ به استقلال امیدوار باشیم؟

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۰۹۳

این چندمین باری است که استقلالی‌ها پیش‌فصل خوشحالی را تجربه می‌کنند. البته نه به بهانه حضور منصوریان و نه از قاب توافق نیمه‌شبانه بمب‌های بی‌چاشنی با کت‌های رنگارنگ!

به گزارش ایلنا، وریا، کاوه، بختیار، بیت‌سعید، افشین، تبریزی، چپاروف و کریمی نام‌های بزرگی بودند که نیمی از آن‌ها -لااقل در سال اول- امیدوارکننده ظاهر نشدند؛ حال آن که حضور منصوریانِ محبوب یا شفری که با استقلال از گروه و البته شرایطِ مرگ به یک‌چهارم آسیا رسیده بود هم در بازه زمانی مشابه، بهانه آسودگی خاطر آبی‌ها شده بود.

آن‌ها هر دو سال را دیر استارت زدند، خوب برگشتند و در ثانیه‌های آخر با بی‌تدبیری، استرس یا حتی داوری، بازنده ماراتن قهرمانی بودند.

دیاگرام امسال استقلال نیز آسمان آن‌ها را با مربی ایتالیاییشان، لاجوردی و صاف نشان می‌دهد. دور کردن خطیر از فضای ملتهب نقل و انتقالاتی باشگاه -ولو در ظاهر- حسینی و وریا را در قدم اول ماندنی کرد. حالا شاید هواداران با فراموش کردن اشتباهی که در رعایت احترام قربانی شد، از خرید چند بازیکن گمنام هم پوئن مثبتی چون سیوِ پول را دریافت کنند تا مثل پارسال، استقلال در خنده‌دارترین حالت ممکن، بدهکار اسپانسرش نباشد! هرچند پیش‌خور کردن پول و سرمایه، در فروش عجیب اللهیار هم دیده شد اما حفظ پاتوسی می‌تواند فتحی و دوستانش را تا مدتی از زیر فشار خارج کند و از همه مهم‌تر؛ آن‌ها تمریناتشان را شروع کرده‌اند!

حالا فقط استقلالی‌ها مانده‌اند و دوراهی یاس و امید: آیا بلبلی، پدیده جدید آن‌ها خواهد بود یا فقط یک پرونده جدید علیهشان باز شده است؟ یا مثلا خرید جنجالی یزدانی! از مدافع تازه‌نفس استقلال، یک هاشمی‌نسبِ دوباره بیرون می‌آید یا به سرنوشت منشا دچار خواهد شد؟ دشتی تقدیر هم‌تیمی‌هایش در پارس را دارد یا برای این‌فصل هم شوت پشت باکس کنار گذشته است؟ میلاد باقری چطور؟ لیگ را سورپرایز خواهد کرد یا به شیوه قائدی، دوسال ریشه انتظار را در دل هواداران آب خواهد داد؟

شما بگویید! استراما طلسم استقلال را می‌شکند؟

 

یادداشت:محمدشفیع اعجازی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز