خبرگزاری کار ایران

سیدضیاء هاشمی مطرح کرد؛

آخرین وضعیت تشکیل صنف واحد تهیه‌کنندگان/ خطراحتمال دخالت دولت برای تشکیل صنف واحد

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۷۳۹

دبیر شورایعالی تهیه‌کنندگان می‌گوید: اگر اعضای صنف به نتیجه مشخصی برای تشکیل صنف واحد نرسند خطر دخالت دولت برای تشکیل صنف واحد احساس می‌شود.

سیدضیاء هاشمی (دبیر شورایعالی تهیه‌کنندگان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت تشکیل صنف واحد تهیه‌کنندگان گفت: پس از انتشار لیست اولیه اعضای تشکل واحد تهیه‌کنندگی؛ برخی دوستان اعتراض به نبودن نامشان در لیست داشتند که متذکر شدیم این لیست قطعی نیست. موعدی تعیین شد تا کسانی که به این اسامی اعتراض دارند اعتراض خود را اعلام کنند و تا پنجم تیرماه فرصت برای اعتراض وجود دارد تا بتوان به لیست نهایی دست یافت.

وی ادامه داد: بعد از بررسی اعتراضات، شورای عالی تهیه‌کنندگان که هم اکنون فعال است، جلساتی را برگزار و مسائل را بررسی خواهیم کرد. امیدوارم  به نتیجه مشخصی برای تشکیل صنف واحد دست یابیم‌ که اگر این امر محقق نشود خطر دخالت دولت برای تشکیل صنف واحد احساس می‌شود که این نوع فرآیند در شان و صلاح صنف نخواهد بود.

هاشمی توضیح داد: پرونده ۲۰۰ نفر از اعضا بررسی شد و 60 نفر می‌توانند به عنوان نامزد برای حضور در شورای مرکزی شرکت کنند و حدود 200 نفر نیز می‌توانند در انتخابات شرکت کرده و رای بدهند که بر اساس نظام‌نامه 9 نفر می‌توانند به عنوان شورای مرکزی انتخاب شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز