خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور گیلان تشریح کرد:

جزئیات حادثه برخورد 206 با تیر برق و کشته و زخمی شدن 3 نفر در رشت

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۲۳۲

رئیس پلیس راهور استان گیلان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 با تیر برق در رشت یک نفر کشته و 3 تن مجروح شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 با تیر برق در بلوار توحید شهر رشت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو 206 به همراه 4 سرنشین در بلوار توحید گلسار رشت به دلیل انحراف از مسیر با تیر برق حاشیه خیابان برخورد کرده است.

وی ادامه داد: در این حادثه سرنشین عقب خودرو که جوانی 22 ساله بود در دم فوت و راننده به همراه 2 سرنشین دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ محمدی‌گفت: کارشناسان علت وقوع این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

رئیس پلیس راهور استان گیلان در پایان به خانواده‌هایی که خودرو در اختیار جوانان قرار می‌دهند توصیه کرد، بر رفتار و نحوه رانندگی فرزندان خود نظارت داشته باشند تا دیگر شاهد تکرار چنین حوادث ناگواری نباشیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز