خبرگزاری کار ایران

غلامرضا کریمی خبر داد:

ابلاغ شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی ۹۹-۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۹۸۸

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور از ابلاغ شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا کریمی درباره ابلاغ این شیوه‌نامه گفت: در راستای اجرای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی و به استناد مصوبه مورخ  ۸  اردیبهشت ۹۵ هیات‌وزیران، شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی بعد از هماهنگی با دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و تصویب کمیته تخصصی آموزش و پژوهش کمیته عالی فرهنگی اتباع و مهاجران خارجی برای اجرا در مدارس سراسر کشور ارسال شد.

وی افزود: با عنایت به دستور رهبر انقلاب مبنی بر ثبت‌نام همه دانش‌آموزان لازم‌التعلیم اتباع، در این شیوه‌نامه نحوه ثبت‌نام و ادامه تحصیل دانش‌آموزان اتباع خارجی دارای مدارک اقامت و دانش‌آموزانی که مدارک هویتی و اقامتی تاریخ گذشته دارند یا فاقد هرگونه مدارک هویتی و اقامتی معتبرند و همچنین دانش آموزان فاقد مدارک تحصیلی یا دارای مدارک تحصیلی خارجی برای اجرا به مدارس اعلام‌شده است.

کریمی اظهارکرد: در تمامی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در درون مدرسه اعم از برگزاری اردوها و مسابقات و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و اجرای دوره‌های آموزش خانواده،‌ دانش‌آموزان اتباع خارجی با دانش‌آموزان ایرانی دارای شرایط یکسان هستند لذا جداسازی دانش‌آموزان اتباع از سایر دانش‌آموزان ممنوع است.

شایان‌ذکر است؛ شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ در ۶ ماده ،۷ بند،۱۳ تذکر، ۹ تبصره و ۱۳ ملاحظه در جلسه  ۲۵ اردیبهشت به تصویب کمیته تخصصی آموزش و پژوهش اتباع و مهاجرین خارجی رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز