خبرگزاری کار ایران

قطعی شدن حضور ورزشکاران 42 کشور در مسابقات جهانی کارگران

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۰۱۷

تاکنون حضور ورزشکاران 42کشور در مسابقات جهانی کارگران در تورتوسا قطعی شده است.

 به گزارش ایلنا، در حالی که کمتر از دو هفته دیگر مسابقات جهانی ورزش کارگران، تحت عنوان بازیهای جهانی در 22 رشته ورزشی  مردان و زنان  و 6 رشته ورزشی ویژه معلولان درشهر تورتوسای اسپانیا آغاز خواهد شد تاکنون حضور ورزشکاران 42 کشور جهان قطعی شده که احتمال افزایش آن نیز در روزهای باقیمانده وجود دارد.

غیر از ایران حضور ورزشکارانی از کشورهای شرکت کننده، ایالات متحده، آنگولا، غنا، بریتانیا، برزیل، دانمارک، استونی و فنلاند که برخی برای نخستین بار در این رقابتها حاضر شده اند، نشان از اهمیت و کیفیت متفاوت بازیها با دوره های قبلی دارد. کشور ایتالیا با 500 نفر ورزشکار اعزامی بیشتر تعداد ورزشکاران حاضر در رقابتها را به نام خود ثبت کرده و کشورهای مکزیک با290 ورزشکار کارگر و اتریش با 230 ورزشکار در این بازیها جلوه نمایی میکنند. همچنین، کشور اسپانیا نیز بعنوان میزبان این رقابتها با تعداد قابل توجهی در مسابقات مختلف حاضر خواهد شد که هنوز آمار قطعی از تعداد آن ارائه نشده است. 

 بیش از 400 نیروی داوطلب محلی بعنوان راهنما در طول رقابت‌ها به برگزاری مسابقات کمک خواهند کرد. مسابقات جهانی کارگران از  11 الی 16 تیرماه سالجاری که مصادف با در اولین هفته جولای میباشد، در تورتوزا و شهرهای اطراف آن برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحیه روز یازهم تیرماه خواهد بود و پرچم تمامی کشورهای شرکت کننده، در ورزشگاه فوتبال( Josep Otero) تورتوسا بر افراشته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز