خبرگزاری کار ایران

با حضور رکنی؛

اولین مجمع عمومی هیات ورزش کارگری خراسان جنوبی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۸۵۶

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: اولین مجمع عمومی هیات ورزش کارگری این استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، عباس رکنی با اشاره ماده 154 قانون کار گفت:  کارفرمایان با همکاری با مجموعه های ورزشی می توانند بستر اصلی رشد، توسعه و گسترش ورزش کارگری را فراهم سازند.

رکنی ورزش را یکی از مهمترین عوامل سلامت جسم و روان کارگران بیان کرد و گفت: حمایت و توسعه از ورزش کارگری در واحدهای صنعتی، تولیدی و کارگری باعث افزایش بهره وری نیروهای انسانی می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن قدردانی از تلاش های اعضای هیات ورزش کارگری استان گفت: با همت هیات ورزش کارگری و تلاش ورزشکاران کارگر استان توانسته ایم رشد سه برابری در کسب مدال‌های ورزشی در استان را شاهد باشیم.

وی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان حامی ورزشکاران کارگر استان است و تا جایی که بتوانیم از اعزام تیم ها و ورزشکاران به مسابقات قهرمانی کارگران کشور حمایت می کنیم.

بیژن شفیع خراسانی نائب رئیس ورزش کارگری کشور ضمن تقدیر و تشکر فراوان از عباس رکنی به جهت حمایت ایشان از ورزش کارگری گفت: خوشحالم که در کنار جناب رکنی یکی از مدیران خوب و تاثیر گذار در ورزش کارگری هستم.

خراسانی همچنین از اعضای هیات ورزش کارگری و انجمن های ورزشی کارگری تقدیر و تشکر کرد و افزود: ورزش خراسان جنوبی با حمایت های مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پیشرفت خوبی داشته است و امید است این موفقیت ها در ورزش کارگری ادامه پیدا کند.

در این جلسه روسای انجمن های ورزشی و اعضای هیات ورزش کارگری استان نظرات و پیشنهادات خود در زمینه ورزش کارگری را بیان کردند و نایب رئیس ورزش کارگری کشور به سئوالات مطروحه پاسخ دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز