خبرگزاری کار ایران

امیدواری کاوانی برای قهرمانی اروگوئه

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۴۰۴

ستاره خط حمله تیم ملی اروگوئه پس از برد 4 بر صفر این تیم مقابل اکوادور در نخستین بازی‌اش این تیم را جزو مدعیان قهرمانی دانست.

به گزارش ایلنا، کاوانی و لوئیس سوارس به همراه نیکلاس لودیرو گل‌های این بازی را برای اروگوئه مقابل اکوادور 10 نفره در بلو هوریزنته به ثمر رساندند تا تیم تحت هدایت اسکار تابارس شروعی رؤیایی را تجربه کند.

کاوانی پس از پیروزی قهرمان 15 دوره کوپا آمه‌ریکا که به دنبال نخستین قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها از سال 2011 است، گفت: «ما آماده‌ایم که در این دوره از رقابت‌ها بجنگیم. در نیمه اول موقعیت‌هایی داشتیم و توانستیم از آنها استفاده کنیم و گل‌هایی که زدیم به ما آرامش کافی برای مدیریت بازی داد. این پیروزی برای ما گام مهمی بود.»

کاوانی که نخستین گل خود در کوپا آمه‌ریکا را بعد از 11 بازی در این رقابت‌ها به ثمر رساند، افزود: «می‌دانستیم که حریف تیم بسیار متفاوتی است. مهم‌ترین چیز این است که ما با حداکثر تمرکز وارد بازی شدیم و به هدفی که می‌خواستیم رسیدیم.» لوئیس سوارس دیگر مهاجم و گلزن اروگوئه مقابل اکوادور هم سرحال و پرانرژی از استراحت کافی پس از عمل جراحی زانویش در اردوی این تیم شرکت کرده است، گفت: «مسلماً نتیجه مثبتی گرفته‌ایم چون به همان شیوه‌ای که می‌خواستیم بازی کردیم. البته نباید فراموش کرد که ما با یک بازیکن بیشتری بازی می‌کردیم. در بازی بعدی هم با همان انگیزه‌ای به میدان می‌رویم که در بازی امروز داشتیم.»

تیم ملی اروگوئه در بازی بعدی خود در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به مصاف تیم ملی ژاپن یکی از دو میهمان آسیایی این رقابت‌ها می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز