خبرگزاری کار ایران

مشکلات بلیت فروشی الکترونیکی لیگ ملت‌های والیبال

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۲۷۴

بلیت فروشی الکترونیکی در بازی‌های جام ملت‌ها در اردبیل مشکلاتی داشته که باعث نارضایتی هواداران این رشته ورزشی شده است.

به گزارش ایلنا، برگزاری رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در اردبیل و در سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده با یک مشکل اساسی و همیشگی مواجه شده که بلیت فروشی الکترونیکی مسابقات است. همان مشکلی که نمونه‌اش را بارها در ورزش‌های مختلف و شهرهای مختلف کشور دیده‌ایم.

مسئولان از شماره گذاری 4200 صندلی به استثنای جایگاه‌های اختصاصی میهمانان و خبرنگاران خبر می‌دهند. بسیاری از علاقه‌مندان از همان دقایق ابتدایی برای فروش بلیت مسابقات پشت سیستم و یا گوشی‌های هوشمند خود مرتب در حال چک کردن سامانه مورد نظر هستند تا از قافله ورود به ورزشگاه و تماشای این رخداد بزرگ ورزشی عقب نمانند.

در اطلاعیه‌ای زمان فروش بلیت مسابقات چهار روز مانده به آغاز اولین دیدار اعلام می‌شود تا از روز دوشنبه 27 خرداد بلیت‌های دیدار استرالیا - فرانسه و ایران با پرتغال به فروش گذاشته شود، اما شور و شوق وصف‌ناپذیر مردم برای تماشای این مسابقات باعث می‌شود تا تنها بعد از دقایقی کوتاه تمامی بلیت‌ها به فروش رسیده و هواداران با پیام «اتمام بلیت‌های بازی اول» مواجه شوند.

جایگاه در نظر گرفته شده برای بانوان هم یکی از مشکلات اساسی در این دوره از رقابت‌ها است. شنیده می‌شود 800 بلیت در نظر گرفته شده برای جایگاه بانوان که در بالاترین و مرتفع‌ترین قسمت استادیوم در همان لحظات شروع بلیت فروشی به اتمام رسیده و گفته می‌شود تعداد زیادی از این بلیت‌ها از پیش رزرو شده و در اختیار افراد عادی گذاشته نمی‌شود.

به هر جهت این شکل بلیت فروشی نارضایتی‌های زیادی به همراه داشته و علاقه‌مندان به والیبال در اردبیل در انتظار پاسخگویی مسئولان مربوطه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز