خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی استاندار؛

مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۰۴۷

با حکم استاندار، سیدحسین بی نیاز به سمت مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین انتصاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ظهر امروز در مراسمی با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری، معصومه مرادیان مدیرکل بازرسی استانداری، مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری، خبرنگاران و مدیران خبرگزاری‌ها، نشریات محلی در استانداری قزوین ضمن تقدیر از خدمات ۴ ساله نصرت الله علیرضایی مدیرکل سابق، سید حسین بی نیاز به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین منصوب شد.

سید حسین بی نیاز در این مراسم بیان کرد: نقش رسانه‌ها در شرایط کنونی بسیار مهم و حساس است و باید با تقویت جایگاه آن در استان ب‌توانیم از این ظرفیت برای اطلاع رسانی مطلوب استفاده کنیم.

وی گفت: با ارتباط مؤثر با رسانه‌های دلسوز و تقویت ارتباط با روابط عمومی‌ها می‌توان ضمن اعتمادسازی از گسست جامعه جلوگیری کرد.

بی نیاز اظهار کرد: استفاده از رسانه‌های دلسوز و متعهد و منصف برای تسهیل در خدمت رسانی ضروری است و باور داریم از فعالان رسانه به عنوان مطلعین جامعه می‌توان به هم افزایی و تعامل بیشتر کمک کرد.

مدیرکل روابط‌عمومی استانداری قزوین عنوان کرد: استفاده ۷۴ میلیون نفر از اینترنت نشان می‌دهد کار روابط عمومی سخت است و باید بتوانیم در این فضای رقابتی مشکلات خود را برطرف کنیم.

وی افزود: کسانی که در رسانه هستند در بیان خدمات نظام می‌توانند به ما کمک کنند زیرا صاحب نظران بر این باورند که در اطلاع رسانی دولت موفق نبوده و امروز این سوال مطرح است که چرا بین مردم و مدیران شکاف ایجاد شده و آیا زمان آن نرسیده طرحی نو در اندازیم و با ایده‌های نو از ظرفیت رسانه استفاده کنیم و این خلأ را جبران کنیم.

بی نیاز تصریح کرد: خدمت در رسانه ملی و آموزش و پرورش تجربه خوبی ایجاد کرده و ضمن آشنایی با مشکلات مردم امیدوارم با کمک رسانه‌ها در مسیر شفاف سازی امور و اطلاع رسانی مطلوب اقدام کرد.

بی نیاز پیش از این مسئولیت مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین را برعهده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز