خبرگزاری کار ایران

کاروان طلایه داران رونق تولید در آستانه حضور در رویداد جهانی

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۸۲۷

تیم ملی ورزش کارگری ایران جهت شرکت در ششمین دوره مسابقات جهانی کارگران با 139 ورزشکار،مربی و سرپرست نهم تیرماه ایران را به مقصد اسپانیا ترک و برای سومین بار در این رویداد جهانی ظاهر می شود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا،تنها 15روز مانده به اعزام کاروان طلایه داران رونق تولید به کشور اسپانیا و حضور پرقدرت در ششمین دوره مسابقات جهانی کارگران،تیم های ملی با تمرینات فشرده آمادگی خود را برای حضور در این رویداد جهانی افزایش می دهند.

کاروانی که با هزار امید و آرزو و البته آمادگی کامل به تکرار پیروزی و کسب مدال های رنگارنگ راهی این رویداد بین المللی خواهد شد.کارگرانی که اینبار در کنار چرخاندن چرخ اقتصاد کشور با عزمی راسخ چرخ ورزش کشور را نیز به گردش در آورده و سنگری دیگر را فتح نموده و بزودی ملت ایران شاهد ایستادن مردان و زنان کارگر بر سکوی افتخار دیگری خواهند بود.

رسالت اصلی فدراسیون ورزش کارگری و دست اندرکاران این عرصه، گسترش ورزش همگانی و برگزاری رویدادهای قهرمانی در میان جامعه بزرگ کار و تلاش کشور در راستای افزایش نشاط و بهره وری است. اما این امر مانع حضور مقتدرانه تیم های ملی در رویدادهای بین المللی نبوده و این فدراسیون در کنار پرداختن به رویدادهای داخلی با اعزام تیم های ملی به مسابقات جهانی گام بلندی را در پیشبرد اهداف مورد نظر برداشته است.

حضور پرقدرت در مسابقات جهانی ایتالیا و لتونی تجربه گران سنگی را برای مسئولان،ورزشکاران،مربیان و سرپرستان تیم های ملی به ارمغان داشته و انتظار می رود در این هماورد نیز همچون گذشته دست پر به میهن عزیز اسلامی بازگردند.از اینرو  با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط مسئولان فدراسیون و تیم های ملی اردوهای آمادگی ورزشکاران اعزامی در حال انجام است.اردوی تیم های ملی والیبال ساحلی کارگران کشور و شهرداری مشهد در نوشهر، جودو در بابلسر و کاراته در بندرانزلی با جدیت در حال پیگیری است.همچنین مقرر شد تا از تاریخ 4 لغایت 8 تیرماه اردوی تمامی تیم های ملی پیش از اعزام در تهران برگزار شود

.کاروان "طلایه داران رونق تولید" متشکل از 140 نفر می باشد که از این تعداد ۱۲۰ نفر را ورزشکاران کارگر زن و مرد تشکیل می‌دهند که در ۹ رشته ورزشی کشتی فرنگی، کشتی ساحلی، والیبال ساحلی، کاراته (مردان)، دوومیدانی، تنیس‌روی میز، پتانگ و جودو (زنان و مردان) در قالب ۱۶ تیم در این دوره از مسابقات که 11 الی 16 تیرماه در شهر تورتوزا اسپانیا برگزار خواهد شد حضور خواهند یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز