خبرگزاری کار ایران

برگزاری اردوی منطقه‌ای «نشاط و امید» به میزبانی زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۸۱۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این استان مردادماه امسال میزبان اردوی منطقه‌ای «نشاط و امید» از ۱۱ استان غرب و مرکز کشور خواهد بود.

به گزارش ایلنا از زنجان، شهرام میرزایی، در جلسه شورای مرکزی مجامع استانی دبیران کانون‌های دانشجویی و جوانان این استان که با حضور معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور برگزار شده بود، اظهار کرد: این جمعیت در زنجان بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با اداره کل فنی و حرفه‌ای منعقد کرده است، آموزش‌های مهارتی را برای اعضای جوانان ارائه می‌دهد.

وی از راه‌اندازی ورزش« پتانک» برای اعضای جمعیت هلال  استان زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: در صدد هستیم این ورزش را در اردوی منطقه‌ای نشاط و امید، نیز برای اعضای جوانان و دانشجویان شرکت کننده معرفی و آنان را آشنا کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دو سالی است که از پایگاه پشتیبانی شمالغرب به عنوان مرکز آموزش استفاده می‌کنیم و طرح‌های مختلفی از جمله «دادرس» و «رفاقت مهر» در این مرکز اجرا می‌شود.

میرزایی اظهار داشت: استان زنجان از 6 تا 16 مردادماه امسال میزبان جوانان و دانشجویان داوطلب جمعیت هلال احمر 11 استان از شمالغرب و مرکز کشور در قالب اردوی نشاط و امید می‌شود.

وی یادآوری کرد: از 6 تا 9 مردادماه این اردوها برای دختران و از 13 تا 16 همین ماه نیز برای پسران داوطلب خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این استان ظرفیت‌های قابل توجهی برای برگزاری اردوها و مسابقات منطقه‌ای و کشوری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز