خبرگزاری کار ایران

«منو ببین» دوباره به روسیه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۶۹۰

انیمیشن کوتاه «منو ببین» به کارگردانی رضا مهرانفر با حضور در جشنواره کینو لیک‌بز سن‌پترزبورگ برای دومین بار و پس از جشنواره فیلم کوتاه مسکو در ماه جولای به روسیه سفر خواهد کرد.

به گزارش  ایلنا، انیمیشن «منو ببین» در ادامه حضور بین‌المللی خود در جشنواره‌­های آکسفور آمریکا، هندیکپ فرانسه، جشنواره Short to The Point رومانی و جشنواره فیلم کوتاه مسکو از تاریخ سوم تا هفتم جولای به جشنواره کینولیکبز (Kinolikbez) شهر سن‌پترزبورگ خواهد رفت.

تمرکز اصلی این جشنواره بر فیلم‌های تجربی مستقل در تمامی فرم‌ها و ژانرها اعم از داستانی، مستند و انیمیشن خواهد بود. هدف جشنواره کینولیکبز تبادل تجربه، ارزیابی و نقد و بررسی آثار فیلمسازان جوان، فیلمسازان صاحب سبک، بازیگران و فیلمنامه‌نویسان تعریف شده است.

فیلم‌های خارجی در این جشنواره با زیرنویس روسی به نمایش درخواهد آمد.

«منو ببین» درباره پسرکی است که در دنیایی از اضطراب و ترس زندگی می­‌کند؛ ترسی که برای دیگران معنا ندارد و نادیده گرفته می­‌شود. جهان عادی در جریان است، اما همه چیز برای او تنهایی و تاریکی.

عوامل انیمیشن «منو ببین» عبارتند از: کارگردان: رضا مهرانفر، نویسنده: مونا شاهى و غلامعلى میکاییلى، سوپروایزر بخش انیمیشن: اسفندیار حاجى اسدالهى، مدیر دوبلاژ: یگانه رمضانى، صداگذار: ارش قاسمی، پخش بین‌المللی: فیدان، مشاور رسانه‌­­ای: سعیده الله­ دادی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز