خبرگزاری کار ایران

آغاز فعالیت ۴۵ واحد تولیدی راکد و مشکل‌دار در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۶۲۳

‌سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، گفت: ۴۵ واحد راکد و مشکل‌دار استان به چرخه تولید بازگردانده شد.

به گزارش ایلنا، «محمد دهقان» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده توسط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکنون موانع و مشکلات ۴۵ واحد راکد و مشکل دار رفع و به چرخه تولید بازگردانده شدند.

وی همچنین افزود: در سال گذشته مبلغ ۲ هزار و ۶۲ میلیارد ریال تسهیلات برای ۱۴۳ واحد توسط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پرداخت شد.

دهقان در ادامه بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته جهت رفع موانع واحدهای تولیدی صنعتی استان تعداد ۳ هزار و ۵۳۵ موقعیت شغلی ایجاد یا حفظ شد.

وی در خصوص اقدامات این کارگروه در ۲ ماهه امسال عنوان کرد: در طول ۲ ماهه اول امسال مبلغ ۲۲۳ میلیارد ریال برای مرتفع ساختن مشکلات ۹ واحد صنعتی تولیدی جهت حفظ یا ایجاد تعداد ۱۶۴ موقعیت شغلی پرداخت شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: هم اکنون در استان تعداد ۲ هزار و ۳۳۶ واحد صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۵۵ هزار و ۴۱۳ میلیارد ریال و با ایجاد ۵۹ هزار و ۶۷۱ فرصت شغلی پایدار در حال فعالیت هستند.

دهقان در خصوص طرح‌های در دست اقدام استان نیز بیان کرد: تعداد یک هزار و ۴۰۵ طرح صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۱۱۱ هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال در حال اجرا هستند که با به بهره‌برداری رسیدن این طرح‌های صنعتی برای ۳۹ هزار و ۱۳۳ نفر اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز