خبرگزاری کار ایران

چهار گزینه تراکتورسازی برای دفاع راست

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۵۸۳

تراکتورسازی برای پر کردن جای خالی اسماعیلی‌فر چند گزینه مطرح در نظر دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی که فصل گذشته از تیم‌های قدرتمند و مدعی لیگ برتر بود قصد دارد در فصل نوزدهم با جذب چهره‌های شاخص و اضافه کردن به جمع نفرات خود، مدعی اصلی قهرمانی لقب بگیرد و حالا با انتخاب دنیزلی به عنوان سرمربی و زیر نظر او مشغول مذاکره با بازیکنان مورد نظرش است و در چند پست قرار است تقویت شود که یکی از آنها دفاع راست است.

تراکتوری‌ها فصل گذشته در این پست دانیال اسماعیلی‌فر را در اختیار داشتند که عملکرد درخشانی در ترکیب تیم داشته و یکی از ستاره‌های تراکتورسازی بود ولی این بازیکن با پایان یافتن دوران خدمت سربازی خود به ناچار برای ادامه قراردادش به ذوب آهن برگشت و مذاکره تراکتوری‌ها برای دائمی کردن قرارداد او و مهدی‌پور و پهلوان با ذوبی‌ها به نتیجه نرسید تا این 3 بازیکن از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شوند. حالا پر کردن جای خالی اسماعیلی‌فر یکی از چالش‌های نقل و انتقالاتی زنوزی است.

شنیده‌ها از تبریز حاکی از حضور 4 بازیکن در فهرست تراکتوری‌ برای پست دفاع چپ است که به ترتیب اولویت بندی شده است:

 

رامین رضاییان

زنوزی علاقه خاصی به رامین رضاییان دارد و فصل گذشته هم تلاش زیادی کرد تا او را به جمع بازیکنان تیمش اضافه کند و حتی توافقاتی هم میان طرفین حاصل شد ولی در دقیقه 90 رامین از این انتقال پشیمان شد و به تراکتوری‌ها پیام داد که نمی‌تواند در لیگ ایران برای تیمی به جز پرسپولیس بازی کند. با این وجود تلاش‌های رامین برای بازگشت به پرسپولیس بی‌نتیجه ماند و با توجه به ماندنی شدن برانکو در جمع سرخپوشان تهرانی او این فصل هم شانسی برای بازگشت به تیم محبوب خود ندارد و همین موضوع شاید باعث شود این‌بار رامین راضی به پوشیدن پیراهن قرمز شهر دیگری شود.

باب مذاکره تراکتوری‌ها با رامین بار دیگر باز شده و این‌بار مبلغ پیشنهادی تراکتوری‌ها به مراتب دندانگیر تر از فصل قبل است و باید دید این انتقال پر سرو صدا انجام می‌شود یا زنوزی سراغ سایر گزینه‌ها خواهد رفت.

 

وریا غفوری

مدافع راست استقلال در مذاکره با باشگاه برای تمدید تا کنون به توافق نرسیده و گفته می‌شود اختلاف طرفین بر سر مبلغ درخواستی وریا است. تراکتوری‌ها هم به همین دلیل از فرصت به دست آمده استفاده کردند و پیشنهاد جالب توجهی برای غفوری ارسال کردند که هنوز توسط این بازیکن پاسخ داده نشده و از مسئولان باشگاه تبریزی خواسته دست نگه دارند تا تکلیفش با استقلال نهایی شود و مشخص شود که در این تیم ماندنی است یا نه.

جذب وریا غفوری یک بمب نقل و انتقالاتی برای تراکتورسازی و زنوزی خواهد بود و باید دید آنها می‌توانند یکی از بهترین بازیکنان 2 سال اخیر استقلال را به خدمت بگیرند یا نه.

 

محمد ایرانپوریان

مدافع راست فصل گذشته سپاهان در تابستان لیگ هجدهم پس از سال‌ها حضور در تراکتورسازی قید این تیم را زد و به سپاهان پیوست تا شاگرد قلعه‌نویی شود. انتقالی که با توجه به سابقه حضور ایرانپوریان در جمع سرخپوشان تبریزی عجیب به نظر می‌رسید. با این وجود بعد از یک سال جدایی ممکن است طرفین بار دیگر قرارداد همکاری امضا کنند و شاهد حضور ایرانپوریان در ترکیب تراکتور باشیم.

البته این بازیکن که فصل گذشته به دلیل دلخوری از هواداران تراکتور این تیم را ترک کرده بود هنوز هم ناراحتی‌های خودش را دارد ولی شرایط خوب این روزهای تراکتورسازی احتمال بازگشت او به تبریز را تقویت کرده است.

مساله مهم در مورد ایرانپوریان، عصبانیت شدید قلعه‌نویی از کارت‌های بی‌موردی است که او فصل گذشته در مقاطع حساس گرفت و باعث ضربه زدن به تیم شد. ایرانپوریان در دیدار با سایپا در لیگ برتر در حالیکه تیمش با اختلاف چند گل از حریف جلو بود روی بی‌احتیاطی کارت زردی گرفت که منجر به محرومیت او از دیدار حساس با پرسپولیس شد و حساس‌ترین بازی فصل را از دست داد. او همچنین دربازی با پرسپولیس در جام حذفی هم با 2 کارت زردی که گرفت از زمین اخراج شد و تیمش را در سخت‌ترین شرایط 10 نفره کرد تا قلعه‌نویی حسابی از او شاکی شده و دلخوری میان طرفین شکل بگیرد. قلعه‌نویی برای جلوگیری از تکرار این اتفاق در یکی از اولین خریدهایش منصوری از پدیده را به خدمت گرفت تا ایرانپوریان یک رقیب جدی پیدا کند و حالا همین اتفاق احتمال جدایی مدافع راست سپاهان و پیوستن به تیم سابقش را بیشتر کرده است. باید دید این بازیکن که یک سال دیگر هم با سپاهان قرارداد دارد به پینشهاد تراکتور جواب مثبت می‌دهد یا نه. ایرانپوریان 2 روز قبل اعلام کرده بود در سپاهان ماندنی است ولی تجربه نشان داده در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

 

میلاد فخرالدینی

مدافع راست ذوب آهن هم پیش از این سابقه حضور در تراکتورسازی را داشته است و یکی از بهترین مدافعان راست لیگ برتر در دو فصل اخیر بوده است که حالا در جمع ذوبی‌ها با بازگشت اسماعیلی‌فر یک رقیب جدی در این تیم برای خود می‌بیند و همین موضوع احتمال جدایی او را قوت بخشیده است.

جذب این بازیکن در اولویت تراکتوری‌ها نیست ولی او را گوشه ذهن خود دارند تا اگر در توافق با سایر گزینه‌ها به بن‌بست خوردند دستشان در پوست گردو نماند و یک بازیکن قابل قبول در پست دفاع راست جذب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز