خبرگزاری کار ایران

اتفاق عجیب برای سرمربی لهستان در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۱۳۴

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: در آخرین پیاده روی ام حداقل 20 ماشین کنار من ایستادند تا من را به هتل برسانند. می توانید در روزنامه ها و مطبوعات بنویسید که من نیازی به تاکسی ندارم!

به گزارش ایلنا، نشست خبری هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 به میزبانی ارومیه با حضور سرمربیان تیم های ایران، روسیه، کانادا و لهستان از ساعت 20:30 برگزار شد.

ویتال هینن، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در این نشست خبری گفت: همه من را می شناسند و می دانند که عادت دارم پیاده روی کنم. در این مدت سعی کردم تمام ارومیه از جمله کوه ها و رودها را ببینم.

وی افزود: سرمربی کانادا در صحبت های خود از کمیته اجرایی مسابقات تشکر کرد. در اینجا همه مردم به ما خوش آمدگویی می کنند. اینجا همه والیبال را می شناسند و والیبال را دوست دارند و خیلی خوب است که اینجا پیاده روی کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان درباره آخرین پیاده روی اش ادامه داد: در آخرین پیاده روی ام حداقل 20 ماشین کنار من ایستادند تا من را به هتل برسانند. می توانید در روزنامه ها و مطبوعات بنویسید که من نیازی به تاکسی ندارم!

وی درمورد تغییرات زیاد ترکیب تیمش خاطر نشان کرد: تمرکز ما روی انتخابی المپیک است. به نظر من از نظر اعتبار اول انتخابی المپیک، قهرمانی اروپا، جام جهانی و در نهایت لیگ ملت ها قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز