خبرگزاری کار ایران

نصرالله پژمانفر:

گره گشایی از صنعتگران رسالت همگانی است

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۱۲۰

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی به استفاده از ظرفیت های صادراتی برای صادرات صنعت قطعه سازی تأکید کردند و هم افزایی و انسجام این بخش را در این راستا ضروری دانستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، نصراله پژمان فر در نشست با اعضای انجمن قطعه سازان خودرو که در سالن اجتماعات شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد، اظهار کرد: باید از ظرفیت های موجود داخلی و خارجی که در کشور شکل گرفته در راستای صادرات بیشتر صنعت قطعه سازی خودرو استفاده بهتری شود و فضای کسب و کار در این صنعت به سمتی برود که تولید مضاعف و توانمندی قطعه سازان مستمر باشد به خصوص در مباحث بازارهای خارجی و کشورهایی که هدفگذاری شده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که در حوزه تولید و اشتغال داشتند، افزود: باید حوزه تولید و اشتغال به سمتی برود تا ظرفیت های گوناگونی که در بخش های مختلف وجود دارد به خوبی مورد استفاده قرار گیرد و مورد غفلت مدیران دستگاه های اجرایی قرار نگیرد و طوری بهره گیری شود که به عنوان یک زنجیره کامل در شرایط جنگ اقتصادی مورد استفاده قرار گیرد.

پژمان فر ادامه داد: تحریم فرصتی شده و ظرفیت جدیدی برای کشور فراهم کرده که واحدهای صنعتی و تولیدی می توانند صادرات مطلوبی به کشورهای همسایه و نیز بازارهای اروپا داشته باشند که از ابتدای امسال و در سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه صنعت افتاده است.

وی ضمن تقدیر از تلاش های مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی در پیگیری امور مربوط به تولید با اشاره به اینکه گره گشایی از کار صنعتگران رسالت همه است، تأکید کرد: نمایندگان مجلس مطالبه گر خواسته های مردم و تمامی قشرهای جامعه هستند و مطالبه های صنعتگران یکی از دغدغه های اصلی ما در مجلس شورای اسلامی بوده و هر جا کوتاهی در این زمینه باشد با جدیت تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد تا انجام شود.

در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: برای صنعت قطعات خودرو سازی ظرفیت های جدیدی در کشورهای ایتالیا، هند و تایوان شکل گرفته که بخش خصوصی باید حداکثر استفاده را به کار بگیرد. 

مسعود مهدی زاده مقدم، بیان کرد: نظام پیمانکاری spx  که با حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران شکل گرفته، اعضای آن طی مذاکراتی که در نمایشگاه شهر بولونیا ایتالیا با استانداری این شهر و بخش خصوصی انجام دادند، آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در کشور ایران و شهر تبریز و مشهد اعلام کردند. 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند از تمام ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده شود و از تهدیدها فرصت بسازیم، بیان کرد: تمامی طرح‌هایی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شکل می‌گیرد باید به عنوان یک هدف صادراتی اجرا شود و فرصت‌های جدید ایجاد کنیم زیرا تولیدات داخلی هیچ کاستی در کیفیت ندارند فقط باید یک برنامه ریزی دقیق و منسجم داشته باشند.

وی در پایان گفت: تمامی ارکان قوا و نمایندگان استان همواره پیگیر مسایل مرتبط با مشکلات تولید هستند و جناب حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر به شکلی ویژه در این زمینه وقت گذاشته و در جهت رفع مسایل و مشکلات کارآفرینان تلاش نموده اند که از همه عزیزان سپاسگزاری باید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز