خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وزیر کشور در قزوین:

رویکرد وزارت کشور، تقویت احزاب است

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۰۵۳

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: رسالت ما در وزارت کشور، تقویت احزاب است و رویکرد ما این است تا امکانات لازم را در اختیار احزاب قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جمال عرف در نشست هم اندیشی فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان قزوین که در سالن جلسات باغستان‌های قزوین برگزار شد بیان کرد: فعالیت احزاب در جامعه بسیار اهمیت دارد اما نوع نظام سیاسی به ما می‌گوید که احزاب وجود داشته باشند یا نه و این در حالی است که در نظام‌های ریاستی احزاب به رشد نمی رسند اما در نظام های پارلمانی احزاب نقش پر رنگ تری دارند.

وی گفت: باید ببینیم متناسب با ویژگی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی کدام نظام می‌تواند استفاده شود ولی داشتن تحرک برای پویایی احزاب در این شرایط ضروری است.

معاون سیاسی وزارت کشور اظهار کرد: در وزارت کشور رسالت ما تقویت احزاب است و رویکرد ما این است تا امکانات لازم را در اختیار احزاب قرار دهیم.

عرف تصریح کرد: وزارت کشور دو وظیفه ذاتی از جمله سیاست داخلی و امنیت داخلی دارد که راهبری سیاست داخلی دولت با ماست که در این راستا برنامه‌های دولت به استان‌ها منعکس و ابلاغ شده است.

عرف یادآورشد: کارآمدی نظام برای ما مهم است اما باید فکر کنیم چرا در فرهنگ و اقتصاد نتوانستیم به گفته‌های خود عمل کنیم و همچنان برخی وعده‌ها عملی نشده است.

معاون سیاسی وزارت کشور در ادامه گفت: با انسجام و حفظ وحدت می‌توان مسائل را حل کرد، اگر با هم باشیم دشمن عقب نشینی می‌کند و این وحدت در اتفاق آرا همه احزاب مبنی بر خروج آمریکا از برجام و عدم تعهد به توافقات با ایران، قابل مشاهده است.

عرف اظهارداشت: در شرایط حساس کنونی باید ثبات کشور حفظ شود و بدانیم که دشمنان با برخی کشورهای همسایه، ضد انقلاب توافق و دلارهای نفتی را هزینه کرده‌اند تا علیه نظام اسلامی توطیه کنند. اگر یک سال بتوانیم ایستادگی کرده، وحدت و انسجام و ثبات خود را حفظ کنیم و نگذاریم ترامپ میوه درخت انتخابات آینده اش را بچیند مطمین باشید وی عقب نشینی خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: در این شرایط همه باید نسبت به ظلم و ستم آمریکا روشنگری کنیم و هنرمند با زبان هنر، سیاسیون با زبان سیاسی، ورزشکاران در میادین ورزشی و احزاب در محافل حزبی از خوی تجاوز گری و ستمگری آمریکا بگویند.

وی بیان کرد: برای آنکه برای آیندگان شکست‌هایی مانند قرارداد ننگین ترکمانچای تکرار نشود امروز باید در برابر زیاده خواهی آمریکا بایستیم و پشت سر رهبری اقتدار کشور را حفظ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز