خبرگزاری کار ایران

امیدوارم پرونده شفر با خوبی و خوشی ختم شود

فتحی: با استراماچونی زیاد درباره رقم قرارداد صحبت نکردیم / با رحمتی در آینده مذاکره می‎‌کنیم / وضعیت پاتوسی، کریمی و غفوری مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۹۶۹

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره انتخاب سرمربی جدید آبی پوشان و وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی در گفت و گو با اخبار شبکه سوم سیما درباره انتخاب سرمربی استقلال و این روند گفت: روند اعلام نام سرمربی طولانی نشد و روند مذاکره طولانی بود و شاهد یک ماراتن مذاکره بودیم و به لطف خدا یک اتفاق مثبت رخ داد. بیش از دو هفته با او مذاکره کردیم و او امکانات ما را بررسی کرد. دو دستیار او به تهران آمدند و با او تماس داشتند و بعد از صحبت های فراوان، بامداد امروز قرارداد نهایی امضا شد و ایشان به مدت 2 فصل سرمربی استقلال شدند و امیدوارم حضور او منشا خیر باشد و استقلال به جایگاه اصلی بازگردد و دل هواداران شاد شود.

او در ادامه درباره مبلغ قرارداد و حضور او در تهران عنوان کرد: او تاریخ باشگاه را مطالعه کرده بود و با اطلاعات کافی به تهران آمد. تنها آیتمی که درباره آن زیاد صحبت نشد، مبلغ قرارداد بود. او بیشتر به دنبال امکانات باشگاه و شرایط استقلال بود. امیدوارم با حضور او روزهای خوبی در انتظار استقلال باشد.

فتحی درباره جدایی رحمتی از استقلال اضافه کرد: این خبر را در فضای مجازی دیدم اما با او صحبت نکردم. از طریق فضای مجازی مطلع شدم و با او صحبت نکردم. قرارداد رحمتی به پایان رسیده اما قطعا با او درباره آینده صحبت می کنم.

وی در ادامه پیرامون وضعیت منتظری تصریح کرد: منتظری هنوز به تهران بازنگشته است. البته دقیقا زمان پرواز را نمی دانم اما در بازگشت با او صحبت می کنم.

مدیرعامل استقلال درباره شرایط علی کریمی، پاتوسی و وریا غفوری گفت: با وریا و علی کریمی صحبت کردیم اما نتیجه نهایی مشخص نیست و امیدوارم ظرف روزهای آینده همه چیز مشخص شود. با پاتوسی نیز قبلا توضیح دادم. باید پرداختی صورت گیرد و با باشگاه کیپ تاون مذاکره می کنیم.

او درباره خریدهای جدید استقلال تصریح کرد: با 3-4 بازیکن صحبت کردیم و هنوز نهایی نشده است و در روزهای آینده از طریق سایت رسمی باشگاه همه چیز را اعلام می کنیم.

فتحی در خاتمه درباره پرونده شفر و وضعیت او افزود: امیدوارم پرونده شفر با خوبی و خوشی ختم شود. برای او در ادامه مسیر آرزوی توفیق و موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز