خبرگزاری کار ایران

افتتاح نخستین دیسکوی حلال در عربستان سعودی

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۹۳۷

افتتاح نخستین دیسکوی حلال در عربستان سعودی جنجال فراوانی در شبکه­‌های اجتماعی به پا کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، افتتاح نخستین دیسکوی حلال روز گذشته -چهارشنبه- جنجال و غوغای فراوانی در شبکه‌­های اجتماعی به پا کرده است و کاربران توئیتری از آن با عنوان «مجموعه باشگاه شبانه حلال وایت» در ساحل بسته و مختلط در شهر جده یاد کرده­‌اند.

کاربران توئیتر نوشتند که عربستان این روزها شاهد تغییرات و تحولات بسیار فراوان است که تاکنون به خود ندیده بود. این تغییرات موجود و افتتاح بی‌سابقه دیسکو برخلاف سنت‌­ها و عادت­‌های حاکم بر جامعه سعودی است.

بر اساس اعلام فعالان شبکه‌­های اجتماعی، تصویربرداری و حمل تلفن همراه در این مکان ممنوع است و ساحل مختلط خواهد بود و فقط با لباس معین می‌­توانند وارد ساحل شوند.

برخی کاربران شبکه­‌های اجتماعی نسبت به چنین تغییر و تحولاتی خشم خود را ابراز کرده و از وجود چنین اماکنی در جوار مکه مکرمه ابراز نارضایتی کرده‌­اند.

در همین راستا «سعود خالد بن سعود» در توئیتی نوشت: «عربستان محل قبله مسلمانان و مدینه منوره است و چنین مظاهری نباید در سرزمین حرمین شریفین وجود داشته باشد».

«مروج بن خالد» نیز نوشت: «کدام تغییر، این گناه آشکار و مصداق فساد فی الأرض است».

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز