خبرگزاری کار ایران

در نشست مرور سیاست‌های تشویقی سرمایه‌گذاری در مشهد بررسی شد؛

شرایط تازه برای تسهیل سرمایه‌گذاری

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۸۹۱

معاون سرمایه‌گذاری، امور حقوقی و مجلس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور در نشست تخصصی بررسی سیاست‌های تشویقی سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و هتلداری در مشهد گفت: مهم‌ترین حمایت از سرمایه‌گذاران چوب لای چرخ آن‌ها نگذاشتن و تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری است.

به‌ گزارش ایلنا، حسین اربابی (معاون سرمایه‌گذاری، امور حقوقی و مجلس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور) در نشست تخصصی بررسی سیاست‌های تشویقی سرمایه‌گذاری در مشهد با اشاره به ایجاد شرایط تازه برای تسهیل سرمایه‌گذاری، گفت: در راستای تسهیل سرمایه گذاری، دیگر از سرمایه گذار سند مالکیت دریافت نمی‌شود و برای فردی که اجاره نامه یک ساله دارد، مجوز فعالیت صادر می‌شود.

او افزود: در این راستا واگذاری تسهیلات به سرمایه گذاران دارای داشتن چک برگشتی متوقف نمی‌شود و فقط در صورتی در لیست سیاه و جزو بدهکاران بانکی باشد تسهیلات پرداخت نمی‌شود.

اربابی از حمایت‌های دولت تدبیر و امید و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سرمایه گذاران حوزه گردشگری خبر داد و به تشریح برنامه‌هایی در این خصوص پرداخت.

در این نشست تخصصی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی و معاون سرمایه گذاری خراسان رضوی، رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران این استان، مدیرکل دفتر حمایت و جذب سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی و معاون اعتباری بانک ملی استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز