خبرگزاری کار ایران

سپهری:

آموزش مهارت‌های نوین برای نیروی کار جدید باید متناسب با شرایط آینده به روز رسانی شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۴۳۴

دبیر شورای عالی آموزش و تربیت فنی و حرفه‌ای و مهارتی در اولین نشست این شورا، گفت: آموزش مهارت‌های نوین برای نیروی کار جدید باید متناسب با شرایط آینده به روز رسانی شود.

به گزارش ایلنا، «محمدرضا سپهری» ضمن برشمردن اهداف و وظایف شورا و تشریح قانون نظام جامع آموزش‌های مهارتی به تبیین آئین نامه اجرایی و آئین‌نامه‌های داخلی و کارگروه‌ها پرداخت.

وی با تاکید بر اهمیت شورا با توجه به قوانین و اسناد با لادستی مرتبط، گزارشی از وظایف تعیین شده و ترکیب اعضای شورا ارائه و اظهار کرد: تصویب قانون نظام جامع، نقطه عطفی در تاریخ آموزش‌های مهارتی و فرصت مغتنمی برای استفاده از تجربیات موفق ملی و بین‌المللی است.

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی با تبیین تحولات آینده کار در یکصدمین سال تاسیس سازمان بین المللی کار و ارائه گزارش سال ۲۰۱۹ بانک جهانی و توصیه این بانک به دولت‌ها در جهت سرمایه گذاری در مهارت های جدید،‌ گسترش حمایت اجتماعی و افزایش درآمدها، گفت: ضرورت تقویت مهارت‌های کاربردی و نوین،‌ توسعه کسب و کارهای پلت فرمی و دانش بنیان، ‌توسعه سیستم‌های اطلاعات بازار کار و آمادگی برای تحولات آینده کار از ضرورت‌های جامعه امروز و نیز از جمله پیشنهادات برای طرح موضوع در جلسات شورا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز