خبرگزاری کار ایران

هشت شهر میزبان، مسابقات جهانی کارگران در تورتوسای اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۷۳۳

هشت شهر میزبان، 24 رشته ورزشی مسابقات جهانی کارگران در تورتوسای اسپانیا خواهد بود.

به گزارش ایلنا، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر رقابتهای ورزشی کارگران جهان در تورتوسای اسپانیا  و شهرهای کوچک اطراف آن ما آغاز خواهد شد، تورتوسا و هفت شهر کوچک دیگر در نزدیکی این آن میزبانی رقابتهی جهانی کارگران برا برعهده خواهند داشت.

بیشتر مسابقات شامل  رقابتهای رشته های فوتبال، بسکتبال، شنا، شطرنج، کشتی، جودو، تنیس، مینی گلف، بولیز (پتانک) و پینگ پنگ  به میزبانی شهر تورتوسا خواهد بود.

روکوئتز، شهر کوچک نزدیک تورتوسا نیز میزبان مسابقات والیبال و فست بال   و  شهر آمپولا نیز که در نواحی تورتوسا واقع شده میزبان ژیمناستیک نمایشی میباشد ضمن اینکه رقابتهای اسکیت  در شهر آلدآ خواهد بود  و بالاخره مسابقات کاراته  که ایران نیز در آن حضور دارد به میزبانی شهر دلتبره در نزدیکی تورتوسا برگزار میشود.

بر اساس این گزارش در شهر آمپوستا پیکارهای جذاب و پر مدال  دو و میدانی  که امید کسب مدالهای زیادی برای دوندگان ایران وجود دارد، برگزار می‌شود. همچنین در شهر ساحلی راپیتا، رقابتهای والیبال ساحلی و کشتی ساحلی  نیز با حضور تیمهای ملی کارگران ایران انجام میشود.

پیش بینی  میشود حدود سه هزار ورزشکار در بیست و چهار رشته ورزشی در ششمین دوره رقابتهای جهانی کارگران در شهر تورتوسای اسپالنیا حضور یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز