خبرگزاری کار ایران

معاون جمعیت هلال احمر البرز:

هفتمین مرحله مسابقات " دانش آموز آماده" در البرز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۶۹۱

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: هفتمین مرحله مسابقات آماده ویژه تیم های دادرس برتر شهرستان های استان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، محمد باقر خلفی اظهار کرد: این مسابقات روز سه‌شنبه و چهارشنبه 28 و 29 خردادماه به ترتیب در قسمت پسران و دختران در مجتمع اردویی شهید رجایی به میزبانی هلال احمر شهرستان فردیس برگزار خواهد شد.

خلفی تصریح کرد: طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) در مسابقات آمـاده (المپیـاد مهـارت‌هـای امـدادی دادرسان هلال احمر) به رقابت با یکدیگر می پردازند که در ابتدا هفتمین مسابقات آماده در مرحله مقدماتی با تاکید بر آموزش قبل از اجرای مسـابقات و به منظور تعیین تیمهای آماده برتر در 3سطح درون مدرسه ای، منطقه ای و شهرستانی برگزار شده است و تیم های برتر به مسابقات استانی راه می یابند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان البرز اشاره کرد: افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس کشور با تکیه بر تربیت تیم‌های دانش آموزی آماده برای مقابله با حوادث، توسعه و ترویج ظرفیت‌های خودامدادی در میان دانش‌آموزان و ساماندهی تیم های اولیه مدیریت بحران مبتنی بر دانش‌آموزان آموزش دیده توانمند و برخوردار از مهارت‌های کارگروهی از اهداف اجرای این برنامه است.

خلفی خاطر نشان کرد: در هفتمین مرحله استانی المپیاد آماده بیش از 300 دانش آموز هلال احمری از شهرستان‌های سطح استان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز