خبرگزاری کار ایران

افزایش تلاش سناتورهای آمریکا برای توقف طرح اضطراری فروش سلاح به عربستان

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۵۸۷

سناتورها با طرح ۲۲ مصوبه برای هر یک از توافق‌های فروش سلاح تلاش دارند راه رسیدن تسلیحات آمریکا به ریاض را ببندند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، سناتورهای ایالات متحده تلاش‌ها برای متوقف ساختن طرح اضطراری فروش سلاح به عربستان سعودی و دیگر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را شدت بخشیده‌اند.

در روزهای گذشته، سناتورها با طرح ۲۲ مصوبه برای هر یک از توافق‌های فروش سلاح تلاش دارند راه رسیدن این تسلیحات به ریاض را ببندند و جلوی استفاده ترامپ از اختیارات اضطراری‌اش را بگیرند. 

یکی از هواداران این مصوبات «لیندزی گراهام»، سناتور هوادار ترامپ، است و دیگر نمایندگان معتقدند که این امر نشان از سطح بالای نارضایتی در قوه مقننه از کاخ سفید دارد. 

«کریس مورفی»، سناتور و یکی از هواداران این طرح، گفت: «این‌که لیندزی گراهام نیز از این طرح‌ها حمایت می‌کند نشان‌دهنده آن است که اوضاع در جبهه جمهوری‌خواه نیز در حال تغییر است. من دو طرح برای مخالفت با فروش سلاح به عربستان مطرح کردم و لیندزی این طرح‌ها را به جلو برد.»

لیندزی گراهام با اشاره به مصوبه‌هایی که علیه طرح فروش سلاح به عربستان مطرح شده است، گفت: «به گمانم بسیاری از این مصوبه‌ها حمایت کنند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز