خبرگزاری کار ایران

برای تحقق ۳ میلیون تن تولید در سال ۱۳۹۸ حاصل شد

موفقیت ذوب آهن اصفهان در ثبت رکورد ماهانه تولید

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۰۵۵

تلاشگران ذوب آهن اصفهان در سال رونق تولید و برای تحقق 3 میلیون تن تولید در سال 1398 ، سومین رکورد تولید را به ثبت رساندند . پس از ثبت دو رکورد تولید روزانه در ماه گذشته ، با همت تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی ، رکورد جدید تولید ماهانه نیز در اردیبهشت ماه با تولید 244 هزار و 144 تن چدن با دو کوره بلند به ثبت رسید . رکورد قبلی تولید ماهانه تولید با دو کوره بلند شماره 2 و 3 معادل 232 هزار و 829 تن بوده است.

به گزارش ایلنا، منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت چهارشنبه اول خرداد ماه در نشستی با معاون و مدیران حوزه بهره برداری ، ضمن تبریک این موفقیت به کلیه کارکنان شرکت گفت : این موفقیت حاصل یک کار تیمی است و در شرایطی حاصل شد که با تحریم های ظالمانه مواجه هستیم .

وی افزود : تحریم ها ایجاد مانع می کند اما بازدارنده نیست و قطعاً با روحیه ای که هم اکنون برای افزایش تولید در این مجتمع عظیم صنعتی ایجاد شده ، با وجود همه مشکلات می توانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم .

مدیرعامل شرکت تصریح کرد : خوشبختانه ، در ذوب آهن اصفهان شرایط برای تولید فراهم است و اگر به ظرفیت اسمی تولید نرسیده ایم ، به دلیل کمبود مواد اولیه به ویژه سنگ آهن می باشد .

مهندس یزدی زاده گفت : ذوب آهن اصفهان با این حجم تولید ، اشتغال زایی و مسئولیت اجتماعی که به ویژه در حوزه معادن زغال سنگ به عهده دارد ، نباید این چنین با مشکل تامین سنگ آهن مواجه باشد و در این خصوص ، تدبیر مسئولین چاره ساز خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز