خبرگزاری کار ایران

حمله پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به رژه نظامی ائتلاف متجاوز در عدن

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۸۴۲

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز گذشته- یکشنبه- با یک پهپاد «قاصف کا دو» مراسم و رژه نظامی متجاوزان و مزدوران در اردوگاه «راس عباس» در استان عدن را که در اشغال عربستان و امارات است، مورد هدف قرار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره،‌ یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز گذشته- یکشنبه- با یک پهپاد «قاصف کا دو» مراسم و رژه نظامی متجاوزان و مزدوران در اردوگاه «راس عباس» در استان عدن را که در اشغال عربستان و امارات است، مورد هدف قرار داد.

یک منبع در یگان نیروی هوایی یمن ضمن اعلام موفقیت‌آمیز بودن این حمله تأکید کرد که این عملیات پس از رصد اطلاعاتی دقیق انجام شده است. 

یگان پهپادی وابسته به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در تاریخ ۱۰ ماه ژانویه گذشته به تجمعات مزدوران و متجاوزان در پایگاه «العند» در استان «لجج» واقع در جنوب این کشور حمله کرد و یک منبع نیروی هوائی تأکید کرد که این حمله هوایی پس از عملیات رصد مراکز و تحرکات نیروهای دشمن در داخل پایگاه صورت گرفت.

حمله پهپادی به پایگاه هوائی العند تلفات جانی زیادی در صفوف مزدوران برجای گذاشت و ده‌ها نفر از آنها، از جمله شماری از فرماندهان کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز