خبرگزاری کار ایران

افزایش درخواست مردم آمریکا از نمایندگان مجلس برای استیضاح ترامپ

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۶۵۲

گرچه بسیاری از دموکرات‌ها همیشه اصرار داشتند که مردم در حوزه‌های انتخاباتی‌شان بیشتر بر مسائل شهری تاکید دارند تا گزارش دادستان پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، به‌نظر می‌رسد که این قضیه تغییر کرده و شمار نمایندگانی که خواستار استیضاح رئیس‌جمهوری هستند، به حدود ۵۰ نفر رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا با فشار بسیاری از جانب رای‌دهندگان برای استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، مواجه‌ هستند.

گرچه بسیاری از دموکرات‌ها همیشه اصرار داشتند که مردم در حوزه‌های انتخاباتی‌شان بیشتر بر مسائل شهری تاکید دارند تا گزارش «رابرت مولر»، دادستان پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، اما به‌نظر می‌رسد که این قضیه تغییر کرده و شمار نمایندگانی که خواستار استیضاح ترامپ هستند به حدود ۵۰ نفر رسیده است. 

در برخی مناطق تعیین‌کننده مردم از نمایندگانی چون «آن کرکپاتریک»، نماینده آریزونا و «دانا شالالا»، نماینده فلوریدا خواسته‌اند تا فرآیند استیضاح را آغاز کنند. 

«مادلین دین»، نماینده حوزه پنسیلوانیا و از اعضای حوزه قضایی مجلس، گفت که شمار هواداران استیضاح از ماه گذشته میلادی «شاهد جهش بوده است.»

این خود نشان از آن دارد که چه‌بسا عزم دموکرات‌ها برای اقدام در زمینه استیضاح ترامپ قوی‌تر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز