خبرگزاری کار ایران

دیدار نماینده قزوین با مدیرعامل شرکت ارتباط نوآور صنعت

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۵۵۹

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر واگذاری شرکت‌ها و کارخانجات به تولیدکنندگان نبوده بلکه به سرمایه‌گذاران بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیده حمیده زرآبادی به همراه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان آبیک، مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک و دیگر مسئولان در دیدار با مدیرعامل شرکت ارتباط نوآور صنعت این شهرستان اظهار کرد: موضوع روند ثبت سفارش شرکت‌ها چندین  جلسه در کمیسیون صنایع مجلس برگزار شده که فرآیندها اصلاح شود که یک سری اقدامات انجام شده است.

وی افزود: در بازدید میدانی از شرکت‌ها متوجه می‌شویم که با چه مشکلاتی مواجه هستند که مقرر شده یک سری تفویض اختیارات به استان‌ها واگذار شود تا در وزارتخانه‌ها اختیارات تجمیع نشود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  در بازدیدها اشکالات کار شرکت‌ها مشخص می‌شود در حالی که خود وزارتخانه‌ها با مراجعان می‌توانند اشکالات کار را أخذ کرده و فرآیندها را اصلاح کنند و دیگر نیاز به دستگاه سوم نباشد.

زرآبادی اضافه کرد: بعد از انقلاب هیچ دولتی تصدی‌گری را رها نکرده که موجب شده واحد خصوصی شکل بگیرد، دولت هم نظارت می‌کند که دخالت محسوب می‌شود و بخش خصوصی نمی‌تواند مستقل عمل کند.

وی خاطرنشان کرد:  در راستای حمایت از رونق تولید، بازنگری واگذاریها طبق قانون 44 خصوصی سازی در حال انجام است که در صحن مجلس مطرح شده و در گامهای اولیه قرار دارد.

این مسئول بیان کرد: بیشتر واگذاری شرکت‌ها و کارخانجات به بخش خصوصی به سرمایه‌گذار صورت گرفته و تولیدکننده نبوده‌اند این در حالی است که به هدفشان رسیده‌اند و حتی بیشتر واگذاری در همان زمان تحویل به نصف قیمت یا یک چهارم قسمت تحویل گرفته شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز