خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

انهدام باند موادمخدر و کشف ۲.۷ تن موادافیونی در جنوب شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۳۶۷

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی ایرانشهر و سراوان در دو عملیات جداگانه یک باند بزرگ موادمخدر را منهدم و ۲ تن و ۷۶۳ کیلوگرم انواع موادافیونی کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری با تشریح جزئیات این عملیات‌ اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با یکسری اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط یک باند از مناطق مرزی به شهرستان‌های سراوان و ایرانشهر دست پیدا کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، با کنترل شبانه روزی تحرکات تیمی از اعضا این باند مسلح را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از محورهای فرعی حاشیه شهر سراوان بودند، شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس پس از طی مسافتی به راننده خودروها دستور ایست دادند که سرنشینان خودروها به سمت عوامل انتظامی تیراندازی کردند که نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز با مقابله به مثل پس از طی مسافتی ۲ دستگاه خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

سردار قنبری اظهارداشت: مأموران پلیس در این عملیات ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی در بازرسی از خودروهای آنها، یک تن و ۱۴۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، ۱۰۳ کیلو و ۴۸۵ گرم حشیش، هفت کیلوگرم شیشه، یک کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین و ۴۰۰ گرم سایر مواد به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه این عملیات نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ایرانشهر با تیم دیگری از این باند که قصد جابجایی مواد به خارج از استان را داشتند درگیر شده و در این عملیات مسلحانه ضمن دستگیری یک قاچاقچی، از ۲ خودروی تویوتای آنها یک تن و ۲۸۶ کیلو و ۳۵ گرم تریاک، ۲۰۱ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش، ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه و ۷۵۰ گرم شیره تریاک به همراه یک قبضه سلاح شکاری دست ساز، مقادیری مهمات و آلات و ابزار توزین و استعمال موادمخدر کشف کردند.

وی با اشاره به کشف ۲ تن و ۷۶۳ کیلوگرم انواع مواد افیونی در ۲ عملیات مقتدرانه پلیس و ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز