خبرگزاری کار ایران

تنها مرکز درمانی تامین اجتماعی خدابنده دوشیفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۷۷۳

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به وجود۴۳ هزار بیمه شده اصلی و تبعی تأمین اجتماعی در شهرستان خدابنده، از دو شیفته شدن تنها مرکز در مانی تامین اجتماعی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی محمدی (مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان) گفت: در پی مطالبات مردم شهرستان خدابنده و کانون‌های بازنشستگی از ابتدای تیر ماه سالجاری، فعالیت تنها مرکز در مانی تامین اجتماعی خدابنده از ساعت ۷:۳۰ صبح به صورت یکسره تا ۱۸ عصر ادامه خواهد داشت.

به گفته وی؛ در مانگاه سهروردی تنها مرکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان خدابنده است که با توجه به شمار بالای مراجعان برای دریافت خدمات امکان خدمات‌رسانی به صورت تک شیفت، اراده خدمات‌رسانی را با مشکل روبرو کرده است.

طق اظهارات وی؛ بر اساس آخرین آمار در شهرستان خدابنده ۴۳ هزار بیمه شده اصلی و تبعی تأمین اجتماعی وجود دارد و به لحاظ موقعیت جغرافیایی این منطقه، باید برای رفع مشکل کمبود پزشک در آن، از پزشکان بومی منطقه استفاده کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات بیمه‌شدگان و بازنشستگان منطقه کارگرنشین خدابنده از وظایف ذاتی مدیریت درمان استان است، اظهار داشت: متأسفانه اوقافی بودن زمین‌های شهر قیدار، سازمان تامین اجتماعی را برای ایجاد درمانگاه با چالش اساسی روبرو کرد که برای حل این مشکل، زمین مورد نظر با شهرداری خدابنده تهاتر شده و در آستانه تحویل قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز