خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

مشارکت بخش خصوصی منجر به کاهش قیمت مسکن می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۴۳۲

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه مشارکت با بخش خصوصی به کاهش قیمت مسکن می‌انجامد، گفت: نقش دولت در ساخت و سازها غیر مستقیم و صرفا به عنوان تسهیل کننده امور است. بدین معنا که مشارکت بخش خصوصی با دولت به کاهش قیمت تمام شده ساخت و سازها و حل مشکلات مسکن بخشی از مردم خواهد انجامید.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به محدود بودن منابع اراضی دولتی بر تاثیر آن بر قیمت تمام شده ساخت و ساز و قیمت کلی مسکن ،گفت: ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی از سوی بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی   راهی برای کنترل قیمت مسکن، مدیریت ساخت و ساز و رونق تولید مسکن در بازار فعلی است.

مدیر عامل  سازمان ملی زمین و مسکن: همچنین از عزم جدی وزارت راه و شهرسازی در اتمام مسکن مهر تا پایان سال ۹۸ خبر داد و گفت: به غیر از پروژه‌های مسکن مهری که دارای مشکلات و درگیری‌های حقوقی هستند مابقی پروژه‌ها تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

وی پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر و پروژه‌های طرح اقدام ملی را در مجموع ۹۰۰ هزار واحد مسکونی عنوان کرد و این تعداد را معادل نیاز یک سال بازار مسکن کشور دانست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز