خبرگزاری کار ایران

کارخانه کاله در کربلا آتش گرفت/ ۲۵ درصد از بخش‌های مهم کارخانه سوخت

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۳۱۷

کارخانه محصولات لبنی کاله در شهر کربلای عراق دچار حریق شد اما هنوز از میزان خسارات وارده و علل این آتش‌سوزی اطلاعاتی خبری اعلام نشده است.

به گزارش ایلنا، سیدمسعود حسینیان (سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا) گفت: تا این لحظه (۲ و ۱۰ دقیقه بامداد به وقت محلی) بخشی از کارخانه دوباره شعله‌ور شده و مسئولان ذیربط امیدوارند تا چند ساعت دیگر بتوانند بطور کامل آن را مهار کنند.

سرکنسول ایران در کربلا گفت: در حال حاضر در محل حادثه حضور دارد و هنوز علت آتش‌سوزی مشخص نشده است.

این درحالی است که به نقل از یک منبع مطلع از احتمال عمدی بودن آتش‌سوزی خبر داده شده است. بر این اساس  اعلام شد تیم‌های امدادی از استان نجف و بابل برای کمک به مهار این آتش‌سوزی فراخوان شده‌اند.

همچنین وزارت کشور عراق اعلام کرد: ۲۵ درصد از بخش‌های مهم کارخانه فرآورده‌های لبنی و گوشتی کاله به‌طور کامل طعمه حریق شده است.

هنوز از میزان خسارات وارده و علل این آتش‌سوزی اطلاعاتی اعلام نشده و تیم‌های امدادی از استان نجف و بابل نیز برای کمک به مهار این آتش‌سوزی فراخوان شده‌اند.

با گذشت چند ساعت از آغاز آتش‌سوزی در کارخانه مواد لبنی کاله در کربلا یک مسوول بلندپایه در پلیس فدرال عراق ساعتی پیش گفت که گروه‌های امداد تاکنون موفق شدند ۷۵ درصد آتش را مهار کنند و عملیات آتش‌نشانی همچنان در کارخانه کاله در کربلا ادامه دارد.

کارخانه کاله در کربلا با مشارکت بخش خصوصی ایران یکی از فعالان‌ترین واحدهای لبنی در این کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز