خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد:

دستگیری ۱۲ سرشاخه اصلی شرکت هرمی«کیو نت» در کاشان

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۹۸۱

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۱۲ سرشاخه اصلی شرکت هرمی «کیو نت» در کاشان خبر داد و گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی پورکاوه بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری ۱۲ سرشاخه اصلی شرکت هرمی Q-NET در کاشان خبر داد و اظهار داشت: یکی از هموطنان به پلیس کاشان اعلام کرده بود که دوستش به منظور استخدام در شرکت بازاریابی Q-NE وارد کاشان شده، اما توسط اعضای شرکت در منزلی مسکونی حبس شده است و اجازه خروج به وی نمی‌دهند که این موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
 
وی ضمن اشاره به شناسایی دفتر کار شرکت مذکور در یکی از مناطق شهرستان کاشان توسط کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان طی تحقیقات گسترده و اقدامات پلیسی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شده و در بازرسی از محل مذکور ۱۲ نفر از سرشاخه اصلی شرکت دستگیر شدند که پس از بررسی مشخص شد اعضای اصلی شرکت Q-NET به جهت عدم شناسایی دفاتر را به شهر‌های کوچک منتقل می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه اعضای این شرکت با روش‌های اغواگرانه جوانان جویای کار را به این دفاتر منتقل می‌کردند، ابراز داشت: اعضای شرکت سپس با انتقال این افراد به دفاتر از آنان مبالغی از ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان اخذ کرده و پس از آن آن‌ها را مورد سوء استفاده قرار می‌دادند به نحوی که یکی از اعضای جدید را در منزلی مسکونی محبوس کرده بودند.
 
وی با بیان اینکه طی تحقیقات به عمل آمده مشخص شد نامبرده چند ماه پیش به عضویت شرکت Q-NET درآمده و به بهانه استخدام به شهرستان کاشان آمده است، ابراز داشت: اعضای شرکت از وی مبلغ ۳۰ میلیون تومان اخذ کرده و هر روز اعضای شرکت آموزش‌هایی را از طریق جزوات و سی دی به وی می‌دادند، اما زمانی که قصد کنار کشیدن داشته با ممانعت اعضا مواجه شده و وی را در منزلی محبوس می‌کنند که وی طی تماسی با دوستش موضوع را با او در میان گذاشته و از وی درخواست کمک کرده بود.

پورکاوه بیان داشت: از شهروندان درخواست می‌شود نسبت به اینگونه فعالیت‌های غیر قانونی که خسارت‌های روحی و روانی و اقتصادی زیادی به فریب خوردگان می‌زند، حساس بوده و در صورت اطلاع از فعالیت زیرزمینی شرکت‌های هرمی مراتب را بلافاصله از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز