خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران:

هراز و چالوس عصر امروز یکطرفه می‌شوند

کد خبر : ۷۶۷۴۹۳

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده‌های هراز و چالوس عصر امروز دوشنبه ۶ خرداد به دلیل روان سازی ترافیک در این دو مسیر یکطرفه می‌شوند.

به‌گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی، با بیان اینکه هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ امروز از کرج به مرزن آباد و از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲ بامداد فردا ممنوع است.
 
وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۴ امروز از مرزن آباد به کرج و از ساعت ۱۹ تا ساعت ۲ بامداد فردا از آب اسک به رودهن محدوده مشاء یک طرفه می‌شود.
 
قدمی گفت: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس، و تریلر‌ها از جاده هراز امروز ممنوع شد.
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمدوشد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع شد.
 
وی گفت: آمد و شد انواع موتورسیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح فردا سه شنبه هفتم خردادماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و برعکس ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه استان مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند، خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز