خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

پیشرفت ۹۲ درصدی ساخت آزادراه همت-کرج/ زمان افتتاح؛ تابستان 98

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۳۱۳

مدرعامل شرکت ساخت و توسعه از آزادراه همت کرج مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی آزادراه همت-کرج خبر داد و گفت: در صورت تزریق منابع مالی مورد نیاز، ۸ درصد باقیمانده تا پایان تابستان ۹۸ تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

به گزارش ایلنا، خیرالله خادمی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه آزادراه همت-کرج، اظهار داشت: آزادراه همت-کرج به طول ۱۴.۵ کیلومتر همینک از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی برخوردار است و امیدواریم با تزریق منابع مالی مورد نیاز، ۸ درصد باقیمانده تا پایان تابستان ۹۸ تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.
 
وی افزود: در بازدید امروز، فعالیت تمام جبهه‌های کاری مشهود بود و طی چند ماه اخیر، تحول خوبی در این پروژه آزادراهی ایجاد شده است.
 
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور خاطرنشان کرد: با توجه به مسکونی و تجاری بودن زمین‌های عبوری آزادراه همت- کرج به منظور تملک اراضی نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه‌ای هستیم.
 
به منظور رفع مشکلات ترافیکی استان البرز و همچنین محورهای مواصلاتی به استان‌های غربی کشور برنامه‌های ویژه‌ای از سوی شرکت ساخت و توسعه در نظر گرفته شده است.
 
خادمی با بیان اینکه « تکمیل و بهره‌برداری از آزادراه همت-کرج ۳۵ درصد ترافیک ورودی به شهر تهران به این جاده منتقل می‌شود» یادآور شد: آزادراه همت-کرج یکی از مسیرهای منتهی به پایتخت و تکمیل کننده کریدور بین‌المللی شرق به غرب کشور است که با بهره‌برداری کامل از آن علاوه بر کاهش زمان سفر و افزایش ایمنی شاهد کاهش بار ترافیکی درون شهری کرج با اتصال محور جدید به محور چالوس و کلاک و تسهیل دسترسی اهالی شمال کرج به استان های شمالی و تهران خواهیم بود.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه‌‌ریزی انجام شده برای تکمیل و بهره‌برداری از ۵ پروژه آزادراهی از جمله آزادراه همت-کرج در سال جاری گفت: پیگیری اعتبارات، ملزومات و مصالح همچون قیر مورد نیاز  این پروژه‌ها از سوی همکاران شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل در دست پیگیری قرار دارد تا سرمایه‌گذاران و پیمانکاران هر یک از این پروژه‌ها بتوانند  طبق زمان‌بندی پروژه‌ها را تحویل دهند.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز