خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

بازدید علی ربیعی از کارخانجات آرشیا در مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۴۱۹

رییس هیات مدیره صندوق ملی امید به همراه نورالله‌زاده مدیرعامل این صندوق و آبیلی رییس صندوق ملی امید در خراسان رضوی از مجموعه کارخانجات تولید محصولات زیتون بازدید و همراه کارگران روزه خویش را افطار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا نبی مدیرعامل این کارخانجات در سخنانی گفت : در حال حاضر در مجموعه کارخانجات آرشیا در مشهد، مینودشت و محمود آباد حدود ۱۰۰۰ نفر مستقیم مشغول به کارند. برای استخدام افراد میبایست در یکی از این چهار دسته زندانیان جرائم عمد، زندانیان جرائم غیر عمد، زنان سرپرست خانوار و معتادان بهبود یافته باشند.

وی گفت: هم اکنون در کارخانه ارشیا مشهد بیش از ۱۷۰ نفر مشغول بکار هستند.

علی ربیعی نیز در سخنانی کوتاهی با اشاره به وجود حرم مطهر امام هشتم در مشهد مقدس گفت: امروز توفیق حضور در حرم منور امام رضا (ع) را داشتیم که با حضور در جمع شما کارگران و مجموعه کارکنان آرشیا به جرات می‌توان گفت از حرم به حرم دیگری آمدیم و شاهد مجموعه‌ای پر تلاش، خلاق و منحصر به فرد آمدیم.

رییس هیات مدیره صندوق ملی امید  به کارگران توصیه کرد: حال که با تلاش زمینه بازگشت خودتان را با حمایت مدیریت خلاق مجموعه را فراهم نموده اید سعی کنید تا افراد مشابه شرایط شما به آغوش جامعه برگشته و مانند شما در رسد و شکوفایی اقتصاد گام بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز