خبرگزاری کار ایران

با محوریت حل مشکلات کارگران صنایع تولیدی کاغذ پارس صورت گرفت؛

برگزاری نشست رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره صنایع تولیدی کاغذ پارس

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۰۰۳

نشست رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره صنایع تولیدی کاغذ پارس با محوریت حل مشکلات کارگران برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ظهر امروز ۳۱ اردیبهشت ماه جلسه ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه صنایع کاغذ پارس به منظور پیگیری و حل مشکلات کارگران گروه صنایع کاغذ پارس در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش برگزار شد.

در این جلسه حمید ظریف خسرج رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش به تشریح خواسته های کارگران گروه صنایع کاغذ پارس پرداخت و به منطقی و قانونی بودن خواسته های کارگران تاکید کرد و خواستار اقدام کارفرما جهت تحقق آنها شد.

روغنی رئیس هیئت مدیره و مقدم مدیرعامل گروه صنایع کاغذ پارس نیز آمادگی خود را جهت تحقق خواسته های کارگران در خصوص لزوم تشکیل شورای اسلامی کار و بررسی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و سایر دغدغه های کارگران  اعلام کردند.

لازم به ذکر است، طی هفته ی اخیر کارگران صنایع کاغذ پارس درخواست نشست به منظور حل مشکلات کارگران از جمله تشکیل شورای اسلامی کار و طرح اجرایی طبقه بندی کارگران را اعلام نمودند و این جلسه به منظور رسیدگی به خواسته ی به حق کارگران برگزار شد.

انتهای پیام/
الهه منگری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز