خبرگزاری کار ایران

معرفی دانشجوی قزوینی به عنوان پژوهشگر برجسته کشور

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۹۸۹

میلاد موسی زاده از دانشگاه علوم پزشکی قزوین، به عنوان دانشجوی پژوهشگر برجسته کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر پیمانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قزوین روز سه شنبه در خصوص این انتخاب گفت: میلاد موسی‌زاده، دانشجوی رشته مهندسی بهداشت محیط مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه است که در سال جاری عنوان دانشجوی پژوهشگر برجسته کشور را کسب کرد.

وی افزود: این انتخاب، براساس بررسی مستندات ارائه شده در سه ماهه چهارم سال 1397 در کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت انجام شد و موسی‌زاده با کسب 85.15 امتیاز به عنوان دانشجوی پژوهشگر برجسته در سطح کشور، معرفی شد.

پیمانی ادامه داد: این دانشجو هفت مقاله منتشر شده در مجلات معتبر داخلی و بین‌المللی و 16 خلاصه مقاله ارائه شده به صورت پوستر و سخنرانی در کنگره‌ها و سمینارهای دانشجویی، کشوری و خارج از کشور دارد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: موسی‌زاده همچنین در داوری 12مقاله مجلات ISI، اجرای چهار طرح تحقیقاتی و برگزاری 29 همایش، کنگره و ژورنال کلاپ فعالیت داشته است.

پیمانی افزود: موسی‌زاده، از دانشجویان فعال در شورای مرکزی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده بهداشت و دانشگاه در سال 96 بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز