خبرگزاری کار ایران

عرب: درباره تقسیم سکوهای بازی سپاهان تابع قوانین هستیم/ برانکو هنوز لیست نداده است

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۵۷۷

مدیرعامل پرسپولیس گفت: ما دو پرداختی به بازیکنان داخلی داشتیم که یک پرداختی هم به برانکو داشتم یک پرداختی کوچک به کادر فنی و خارجی‌ها باقی مانده است.

به گزارش ایلنا، ایرج عرب پس از پیروزی پرسپولیس برابر السد قطر  در جمع خبرنگاران گفت‌: نشان دادیم که شایسته صعود بودیم و عوامل مختلف از جمله داوری مانع صعود پرسپولیس شد. بازیکنان ما امروز خیلی خوب بازی کردند و از آنها ممنون هستیم. 

وی در مورد تقدیر از ژاوی گفت:  او یکی از اسطوره‌های فوتبال است و چون می‌خواست خداحافظی کند ما این مراسم را برایش گرفتیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد تقسیم سکوها در بازی سپاهان در جام حذفی گفت: ما تابع قوانین هستیم پرسپولیس همواره از حواشی دوری کرده و یکی از عوامل موفقیتش هم نپرداختن به حاشیه‌ها است. اکنون هم تابع قوانین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم زیرا آنها مراجع بالادستی هستند و وارد حاشیه نمی‌شویم و برای برد و ارائه یک فوتبال خوب به اصفهان می‌رویم.

وی در مورد اینکه چه تضمینی هست که درگیری تماشاگران در تهران در اصفهان تکرار نشود، گفت: تعامل خوبی با سپاهان داریم سپاهان در نامه‌ای قهرمانی ما را تبریک گفت ما هم به آنها پاسخ دادیم و امیدوارم شاهد یک فوتبال خوب و شاداب و بی‌حاشیه باشیم.

عرب در مورد اینکه برانکو لیستی به پرسپولیس داده یا نه، گفت: خیر او هنوز لیستی نداده است.

وی در مورد وضعیت قرارداد بشار رسن و پرداخت نشدن مطالباتش گفت: ما دو پرداختی به بازیکنان داخلی داشتیم که یک پرداختی هم به برانکو داشتم یک پرداختی کوچک به کادر فنی و خارجی‌ها باقی مانده است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد فهرست خروجی بازیکنان پرسپولیس گفت: ما در حال حاضر تمرکزمان روی بازی نیمه‌نهایی با سپاهان است و روی این بازی تمرکز داریم و هیچ چیز قطعیت ندارد.

وی در مورد اینکه محمد نادری به صورت قرضی به پرسپولیس آمده و چه تدبیری برای حفظ او دارید، گفت: این مربوط به برانکو است و هنوز در این مورد هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز