خبرگزاری کار ایران

کمک 10 میلیارد تومانی زنجان توسط مردم زنجان به مناطق کمک رسانی/ ارسال سه دستگاه کانکس حمام سیار به مناطق سیل‌زده لرستان و خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۱۷۸

طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان سه دستگاه کانکس حمام سیار مشتمل بر ۱۸ باب حمام از فنی و حرفه ای استان زنجان به مناطق سیل‌زده استان‌های لرستان و خوزستان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در مراسمی مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با تقدیر از عوامل دست اندرکار تهیه این کانکس های ارسالی به مناطق جنوبی کشور، گفت: بر اثربارندگی و سیل اخیر کشور هموطنان دچار خسارت مالی و جانی شدند ولی به دلیل همدلی هموطنان و امدادرسانی تاحدودی این بحران در نقاط آسیب پذیر مدیریت شد.

علی باقری به حضور در صحنه مردم زنجان در کمک رسانی به حادثه دیدگان این واقعه تلخ در کشور اشاره کرد و افزود: حضور مدیدان در محل سیل زده و کمک رسانی آنان موجب شد تا مدیران هم اهتمام ویژه ای برای کمک رسانی به این دردمندان داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت میدانی استاندار زنجان دراین برهه و بسبج امکانات موجب شد با وجود خسارت 325 میلیارد تومانی در بخش های کشاورزی و تاسیسات زیربنایی هیچ خسارت جانی در استان نداشته باشیم.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، کمک های دولتی در قالب 35 میلیارد تومان در حوزه مسکن به صورت کمک بلاعوض به زنجان اختصاص یافته است؛ همچنین در بخش خسارت سیل 17 میلیارد تومان کمک بلاعوض و تسهیلات پیش بینی شده است.

باقری با بیان اینکه مدیدیت بحران در استان ادامه دارد، گفت: بالغ بر 10  میلیارد تومان توسط اقشارمختلف مردم به این مناطق کمک رسانی شده است.

این مقام مسول تصریح کرد: فنی و حرفه ای استان هم با تهیه سه دستگاه کانکس حمام سیار دستگیر این حادثه دیدگان شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این مراسم اظهار کرد: سه دستگاه کانکس سیار به همت فنی و حرفه ای استان با همکاری خیرین تهیه شده که در مراسم رسمی اعزام خواهد شد.

محمدرضا یوسفی با اشاره به اینکه مجموعه ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان زنجان کمک هایی را برای مردم حادثه دیده در سیل اخیر تهیه و ارسال کردند، گفت: از ظرفیت دستگاه های این مجموعه در قالب اختصاص حقوق یک روز کارکنان و جمع آوری کمک های غیرنقدی  برای ارسال به این مناطق استفاده شد.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان هم در سخنانی با اشاره به اینکه 5 هزار پرس نان در روزهای اول سیل اخیر کشور به این مناطق ارسال شد، افزود: در مجموع بیش از یک میلیارد تومان از طریق اصناف به مردم این مناطق ارسال شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز